kfx tuning probl.
kfx tuning probl.
Hallo
op mnj kfx zit nu een complete doma uitlaat,dyno jet en zonder luchtfilterdeksel, kheb hem binnengedaan om af te stellen maar toch ben ik niet tevreden van het resultaat
ik ben van dentergem en zoek iemand die hem perfect kan afstellen
op mnj kfx zit nu een complete doma uitlaat,dyno jet en zonder luchtfilterdeksel, kheb hem binnengedaan om af te stellen maar toch ben ik niet tevreden van het resultaat
Re: kfx tuning probl.
andy schreef:Hallo
volgens mij verwacht je een grote pk winst
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Sg6, het zou mij toch verwonderen dat je niet echt iets voelt. Bij een YFZ maak je het beest echt wakker met een goede uitlaat en jetting. Niet zozeer in pk winst maar voornamelijk op koppel.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit YFZ schreef:Sg6, het zou mij toch verwonderen dat je niet echt iets voelt. Bij een YFZ maak je het beest echt wakker met een goede uitlaat en jetting. Niet zozeer in pk winst maar voornamelijk op koppel.
ja dit wel
en euhm mijne maat kon ook mee hoor met zijn standaard kfx maar rij eens onverhard dan gade dat wel een beke voelen hoor dat die vooruit wilt
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u