dat tråkt nog geen wogst van un bogt

Voor zover ik weet is de 450R van de broer van NatasjaHanzie schreef:aaaah dat verklaart veel
is die 450r ook van haar of gewoon ff vervangquad?

idd, ik snap ook niet waarom hij al na een jaar wil overstappenS.W.A.T. schreef:maar heb ge al iets veranderd aan uwe Z ? want als ge een paar zaken verandert gaat hij ook al een pak beter als een stok Z

)
 ) zit NIKS origineels meer aan en de helft van de motor wordt na elke wedstrijd vervangen dus
  zit NIKS origineels meer aan en de helft van de motor wordt na elke wedstrijd vervangen dus   

alles wat je verandert heeft onmiddelijk vermogenwinst... dat is me toen opgevallen, en slecht gaat een Z niet, helemaal niet
  alles wat je verandert heeft onmiddelijk vermogenwinst... dat is me toen opgevallen, en slecht gaat een Z niet, helemaal niet  

okidow, maar een zijn toch veel Z's die serieus getuned zijn (waar niet zo constant aan vervangen moe worden) en die bijna even goed gaan als een yfz?Hanzie schreef:groot gelijk swat, met een Z zijn er enorm veel mogelijkheden om te tunenalles wat je verandert heeft onmiddelijk vermogenwinst... dat is me toen opgevallen, en slecht gaat een Z niet, helemaal niet

en dat was enorm verschil in die van mij want als ik het geld had was ik direkt de zelfde dag nog gegaan voor voor een 450
 en dat was enorm verschil in die van mij want als ik het geld had was ik direkt de zelfde dag nog gegaan voor voor een 450