olie mengeling
olie mengeling
Hello,
Ik heb nu een vraag omtrent mijn olie.
Mag ik olie 10w40 mengelen met 15w50?? Beiden zijn Pro 2000 denicol half sythetische olie.
greeetzzz
Ik heb nu een vraag omtrent mijn olie.
Mag ik olie 10w40 mengelen met 15w50?? Beiden zijn Pro 2000 denicol half sythetische olie.
greeetzzz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
tis gewoon omda ik 2 pullen heb met 15w50 en 1 van 10w40 en ik zou er maar een goei 200ml indoen anders moet ik die wegsmijten want ik ben niet van plan 1000 maal verschillende olie in te doppenTeunie schreef:Ik zou gewoon direct de hele olie vervangen, heb je weer lekker verse erin.
Liever te vaak vervangen dan te weinig.
Is misschien geen antwoord op je vraag maar is de methode die ik zou gebruiken
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Fré
- Quad Expert

bwaaaahaaaa Andries! Gij zijt gewoon schitterend!Sg6 schreef:de mijne van 208liter komt eraanFré schreef:Ik heb van Denicol een 25 liter vat ThumperLube Semi-synthetische 10w40 besteld
gedaan met die mietjeshoeveelheden van 1 Liter!
beats me evrytime
hoeveel verversbeurten zijn da? inderdaad, een stuk of 100 he
White LTZ-450 - powered by MSD -
zijde zot wete gij oe groot dat da is zo een vatFré schreef:bwaaaahaaaa Andries! Gij zijt gewoon schitterend!Sg6 schreef:de mijne van 208liter komt eraanFré schreef:Ik heb van Denicol een 25 liter vat ThumperLube Semi-synthetische 10w40 besteld
gedaan met die mietjeshoeveelheden van 1 Liter!![]()
beats me evrytime![]()
hoeveel verversbeurten zijn da? inderdaad, een stuk of 100 he
ik ga waarschijnlijk gaan voor zo een drum vatje van 25 liter, lijkt mij ideaal maar 208 liter halooo 100 verversingen das dus euhm 25jaar kan ik ermee verder tegen dan is die olie slecht.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
Fré
- Quad Expert

Sg6 schreef:zijde zot wete gij oe groot dat da is zo een vatFré schreef:bwaaaahaaaa Andries! Gij zijt gewoon schitterend!Sg6 schreef: de mijne van 208liter komt eraan![]()
beats me evrytime![]()
hoeveel verversbeurten zijn da? inderdaad, een stuk of 100 he![]()
![]()
![]()
ik ga waarschijnlijk gaan voor zo een drum vatje van 25 liter, lijkt mij ideaal maar 208 liter halooo 100 verversingen das dus euhm 25jaar kan ik ermee verder tegen dan is die olie slecht.
toch ne goeien!
PS:
aangezien ik mijn koelvloeistof toch allemaal heb moeten aflaten heb ik ineens ook een busje SUB-ZERO WATER COOLER besteld:

White LTZ-450 - powered by MSD -
Ik heb er nog in reserve staan, de mijne is ook al overschakeld naar denicol waterdinges. Resultaat in daling van temp zie ik nie (temp meter van koso) maar denk dat eerder het motorblok op de belangrijkste plaatsen beter zijn warmte aan dit water afgeeft.Fré schreef:Sg6 schreef:zijde zot wete gij oe groot dat da is zo een vatFré schreef: bwaaaahaaaa Andries! Gij zijt gewoon schitterend!![]()
beats me evrytime![]()
hoeveel verversbeurten zijn da? inderdaad, een stuk of 100 he![]()
![]()
![]()
ik ga waarschijnlijk gaan voor zo een drum vatje van 25 liter, lijkt mij ideaal maar 208 liter halooo 100 verversingen das dus euhm 25jaar kan ik ermee verder tegen dan is die olie slecht.kwast aant peinzen
toch ne goeien!
PS:
aangezien ik mijn koelvloeistof toch allemaal heb moeten aflaten heb ik ineens ook een busje SUB-ZERO WATER COOLER besteld:
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u