DQT - YES we can jump
AlfA schreef:Beeld is niet heel duidelijk maar we waren voor 't verste aan't springen...Franky schreef:wa gebeurde er opt einde?
Maarten zat op ongeveer 10m
Chris kon het beter en sprong 13m, maar kwam met de voorwielen net op een kip terecht, waardoor hij met zijn helm op 't stuur kwam, . Resultaat was een geplooid stuur, en een helm die gewoon gescheurd is aan het mondstuk.
als je héél goed naar de laatste frames kijkt, zie je zijn hoofd nog terug omhoog slaan, de impact is niet echt te zien op 't filmpje, dat zat juist tussen 2 frames in denk ik.
(boven) Kijk hoe hoog die armen schieten
(boven) Nu die achteras...
(boven) Hoofd op het stuur!!
Laatst gewijzigd door Skicks op ma 24 jan, 2005 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
chik filmke als ik die banchee's zo zie rijden krijg ik de kribels om me ne banchee te kopen
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik kan die nest niet bekijken vindt het niet leuk meer
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
De Banshees lijken altijd veel sneller terwijl er weinig verschil in zit. Komt door het geluid.
Echt vet filmpje!
En Chris hoop dat je van de crash geleerd hebt.............hoop dat jullie er allemaal van geleerd hebben want dit gaat niet lang meer goed, engelbewaardertjes worden uiteindelijk ook moe he.........
Meen dit echt serieus, blijf allemaal zo doorrijden en over een paar maanden hebben we een SERIEUS ongeluk.
Echt vet filmpje!
En Chris hoop dat je van de crash geleerd hebt.............hoop dat jullie er allemaal van geleerd hebben want dit gaat niet lang meer goed, engelbewaardertjes worden uiteindelijk ook moe he.........
Meen dit echt serieus, blijf allemaal zo doorrijden en over een paar maanden hebben we een SERIEUS ongeluk.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Wat Teun zegt zit voor een deel waarheid in: altijd je hoofd erbij houden.
Ik ken het, als je springt wil je steeds verder, harder en hoger. Steeds ga je de grens verleggen. Uiteindelijk houdt de grens ergens op... het quadrijden dan ook.
Dit is niet speicaal voor Chris of iemand anders, maar een algemeen.
Ik ken het, als je springt wil je steeds verder, harder en hoger. Steeds ga je de grens verleggen. Uiteindelijk houdt de grens ergens op... het quadrijden dan ook.
Dit is niet speicaal voor Chris of iemand anders, maar een algemeen.
mijne pa is maar 10 minuutjes daar geweest en hij zei het ook al
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be