W-Tec nieuwste ontwikkeling!

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

W-Tec nieuwste ontwikkeling!

Bericht door Tommie »

Hallo racefans,

Bij W-Tec in Neede is men druk bezig de 2005 versie van de quad op de benen te krijgen. Er gaat hier om nieuwe ontwikkelingen op sportief gebied die vele voordelen zullen gaan hebben.
• wedstrijdklare W-Tec zal naar waarschijnlijkheid lichter zijn dan andere merken
• stabiliteit aan de voorkant is verbeterd
• compacter rijwielgedeelte voor betere ´handling´
• nieuwe, lichtere en sterkere onderdelen dan voorheen
• standaard uitgerust met KTM 525 motor
• prijstechnisch zeer aantrekkelijk: vergelijkend met andere merken quads uit krat, voordat deze wedstrijdklaar zijn moet er veel geld in gestoken worden, deze W-Tec quad is werkelijk WEDSTRIJDKLAAR!

Zodra er meer bekend is zullen we dit publiceren op een van onze sites, te weten www.w-tec.nl of www.quadteam.tenvregelaar.nl
Heb hiervoor nog wel even geduld tot februari. Voor meer info is t.z.t. bellen ook mogelijk met W-Tec.

Als je nog iets van plan bent omtrent nieuwe quad, beloofd is dat het de moeite van het wachten waard is...

Vriendelijke groet uit het oosten des lands
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

klinkt goed...
Afbeelding
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik hoorde al zoiets ja... :D Als Ingo er maar op wint, vind ik alles best :wink:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Is het dan ook mogelijk oudere chassis te 'up-graden', bv. lichter en korter sturen want dat is nu een probleem (het enige) met mijne vind ik
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Tommie »

Hallo Mika, jou chassis te 'up-graden'is zeker mogelijk op alle fronten. Bij W-Tec zijn ze alleen ook bezig met een nieuw hoofdchassis. Dit zo even wijzigen kan dus niet, alle gemonteerde onderdelen passen gewoon ook op het huidige type Erazer!

Hoop dat je je voordeel er mee kunt doen.

Groet´n
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik hoorde bij de nieuwe modellen de schijfremmen in de velgen zitten, ipv nu erbuiten. Is dat alleen om vuil buiten te houden? Voor de Supermoto is het toch ideaal om de schijven erbuiten te hebben tbv de koeling?
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Bij mij is de draai cirkel ontzettend groot (model '01), is dat bij de nieuwere opgelost ?
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Tommie »

De remschijven blijven, zoals ze nu zijn, buiten de velg lopen zoals in model 2002+2003

Mika als jij met de fiets van 2001 rijdt en daar tevreden mee bent moet je voor de grap eens een nieuwe proberen straks. Het probleem waar jij op doelt is reeds begin 2002 verder ontwikkeld en reeds 2 versies verder. Ik denk dat je niet weet wat je overkomt als je eens een modificatie zou proberen!!! Verschil van dag en nacht... Dit komt doordat de armen aan de voorkant destijds compleet nieuw ontwikkeld waren, niet wetende of alles heel zou blijven. Na diverse testen en 2 jaar ervaring is het nu bijna een Honda of Yamaha zo scherp als de W-Tec stuurt!
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Voor het nieuwe seizoen begint zal ik dan maar eens langs gaan bij W-Tec, bedankt alvast
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Weet jij wat het ongeveer zou kosten om die aanpassingen te laten doen ? Niet het hele chassis, maar gewoon de voorkant zodat hij korter draait
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Tommie »

Mika, gewoon ff bellen met de mannen van W-Tec

0031 - 545 29 21 54
succes

Waar rij jij trouwens je wedstrijden, wij willen nog eens in Belgie gaan rijden. Misschien kun jij ons vertellen waar we moeten zijn?!

Groet
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

VBM

http://users.pandora.be/houbrigtsjj

Zal eens bellen dan ;-)
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Tommie »

We zijn trouwens ook zo goed als klaar om de eerste meter te gaan maken met het prototype W-Tec 2005 model. Zodra hier meer over bekend is zullen we dat melden. Het wachten is alleen nog op wat beter weer, helaas kunnen we niet alles beinvloeden...

groeten van het W-Tec Team
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

waarom ga je testen hier in nederland rijden ze al een half jaar op het 2005 model
dus snap het niet hellemaal hoor het 2005 model heeft al gereden in pont du vaux
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Tommie
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Tommie »

Sorry, dat klopt. Er wordt hier ook gesproken over model 2006, hierbij is dan tevens het eerste model voor volgend jaar bekend... En het bewijs volgt!
Plaats reactie