wat zou ik hier nu van moete leren? ik ga nu echt niet langzamer rijden omdat ik een beetje slecht neer kwam!! en de banshee's zijn echt wel sneller dan de restTeunie Geplaatst: Di Jan 25, 2005 11:46 am Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
De Banshees lijken altijd veel sneller terwijl er weinig verschil in zit. Komt door het geluid.
Echt vet filmpje!
En Chris hoop dat je van de crash geleerd hebt.............hoop dat jullie er allemaal van geleerd hebben want dit gaat niet lang meer goed, engelbewaardertjes worden uiteindelijk ook moe he.........
Meen dit echt serieus, blijf allemaal zo doorrijden en over een paar maanden hebben we een SERIEUS ongeluk.
DQT - YES we can jump
-
- Quadrunner
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja een ongeluk kan ook gebeuren als je buiten stapt zeg ik altijd
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
Trek je eigen conclusies maar.
Ik wil je alleen maar waarschuwen, want jij ziet het gevaar niet.
Niet alleen op jou Chris, zijn er nog meer die nogal op het randje rijden.
Heb het bij deze gezegd, wat je ermee doet moet je zelf weten. Zeg alleen maar dat als je 1x verkeerd valt na zo'n sprong je verlamd kunt raken en in een rolstoeltje terecht komen.
Oom van mij is bijna doodgebleven met crossen.
Wil niet zeggen dat je moet stoppen met rijden of springen, maar denk alsjeblieft af en toe even na over waar je mee bezig bent, hadden we vroeger geen fun toen we rustige sprongetjes maakten?
Ik heb voor mezelf in ieder geval besloten dat ik niet meer op het randje ga rijden, en niet volgas over jumps ga vliegen. Quadrijden moet hobby blijven, wil dat zo houden, en heb er geen zin in om straks een serieuze crash met lichamelijk letsel mee te maken.
Ik wil je alleen maar waarschuwen, want jij ziet het gevaar niet.
Niet alleen op jou Chris, zijn er nog meer die nogal op het randje rijden.
Heb het bij deze gezegd, wat je ermee doet moet je zelf weten. Zeg alleen maar dat als je 1x verkeerd valt na zo'n sprong je verlamd kunt raken en in een rolstoeltje terecht komen.
Oom van mij is bijna doodgebleven met crossen.
Wil niet zeggen dat je moet stoppen met rijden of springen, maar denk alsjeblieft af en toe even na over waar je mee bezig bent, hadden we vroeger geen fun toen we rustige sprongetjes maakten?
Ik heb voor mezelf in ieder geval besloten dat ik niet meer op het randje ga rijden, en niet volgas over jumps ga vliegen. Quadrijden moet hobby blijven, wil dat zo houden, en heb er geen zin in om straks een serieuze crash met lichamelijk letsel mee te maken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
ga dan eens even kijken op www.dqt.be daar vind je alle filmpjes
-
- Quadrunner
- Contacteer:
eigelijk heb je wel gelijk teunie een klein foutje kan fataal zijn
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Toeschouwer
Een gebroken arm of been vind ik nog niet zo erg, ik ben eigenlijk veel banger voor verlamming en dergelijke....als je bijv op je hoofd of rug valt.
Een gebroken bot is altijd wel weer te fixen. (hoewel natuurlijk ook niet plezierig)
Een gebroken bot is altijd wel weer te fixen. (hoewel natuurlijk ook niet plezierig)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
joa verlamming enzo is al wat extreem gezocht vind ik zelf, je hebt helm, harnas... dus dat beperkt de schade zowiezo al...
hoeveel zijn er al door het quadten verlamd geraakt, redelijk weinig, meer breuken zoals arm, been, sleutelbeen etc... dat zijn de delen die de klappe krijgen. en daar heb je bescherming voor.
is een beetje wikke en wegen, en mss als iemand het risico niet wil nemen, gewon niet crossen of in mindere maten, en diegene die het wel wil nemen, die kijkt wel wat er van komt
hoeveel zijn er al door het quadten verlamd geraakt, redelijk weinig, meer breuken zoals arm, been, sleutelbeen etc... dat zijn de delen die de klappe krijgen. en daar heb je bescherming voor.
is een beetje wikke en wegen, en mss als iemand het risico niet wil nemen, gewon niet crossen of in mindere maten, en diegene die het wel wil nemen, die kijkt wel wat er van komt
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us