Brute Force
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
102 km/h heb ik er al mee gereden, dan stijgt hij niet meer vlot in snelheid, zal niet veel meer zijn als dat, hij is wel standaard, enkel de 27" bearclaws zullen wel wat mee of tegenwerken.
Kawasaki Brute Force 750i 4x4
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@ Roelof & Teunie: neen, dat heb je ook soms, dat geluid wat ik bedoel is iets anders, kan het moeilijk beschrijven...
"wiieeeeuuww kkrrrttts wiieeeeuuww kkrrrttts" hahaha,2x en dan is't gedaan, zoiets, is aan de rechterkant denk ik ergens aan de vario of wa zit daar (die ovale kast waar bij sommigen automatic opstaat)
@ Johan h: is moeilijk in te schatten omdat je meer staat te ploegen in de modder dan dat je effectief rijdt... maar ik schat het op een gemiddeld van 20 liter, zal er eens op letten
"wiieeeeuuww kkrrrttts wiieeeeuuww kkrrrttts" hahaha,2x en dan is't gedaan, zoiets, is aan de rechterkant denk ik ergens aan de vario of wa zit daar (die ovale kast waar bij sommigen automatic opstaat)
@ Johan h: is moeilijk in te schatten omdat je meer staat te ploegen in de modder dan dat je effectief rijdt... maar ik schat het op een gemiddeld van 20 liter, zal er eens op letten
Kawasaki Brute Force 750i 4x4
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci
Garmin Quest
27" Bear Claw
Dynojet-kit
FP-uitlaat
Moose Power Module
Warn 3.0ci