raptor 350 limited edition in het zwart prijs??????
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
raptor 350 limited edition in het zwart prijs??????
weet er soms iemand waar je voor een goede prijs aan een raptor 350 cc
kan geraken en wat je er voor mag betalen moet wel de special edition in het zwart zijn ne maat van mij wil zo een kopen
laat maar iets weten alvast allemaal bedankt
kan geraken en wat je er voor mag betalen moet wel de special edition in het zwart zijn ne maat van mij wil zo een kopen
laat maar iets weten alvast allemaal bedankt
op de officiele site staat 7900, maar das nog zonder homologatie...Lewis schreef:Dan mag jij mij even zeggen waar ik een z400 model 2005 met homologatie kan kopen voor 7000
er komt nog vrij veel bij van geld (nerfs verplicht, kilometric verplicht, extra lampen, pinkers, ... allemaal verplicht, en da kost geld!!)
euhm... sinds wanneer ben je verplicht die dingen erop te zetten voor de homologatie? Pinkers, OK... maar nerfbars en kilemetric?Skicks schreef:er komt nog vrij veel bij van geld (nerfs verplicht, kilometric verplicht, extra lampen, pinkers, ... allemaal verplicht, en da kost geld!!)
Pure adrenaline attached with a license plate !
zit in 1 pakket...Franky schreef:euhm... sinds wanneer ben je verplicht die dingen erop te zetten voor de homologatie? Pinkers, OK... maar nerfbars en kilemetric?Skicks schreef:er komt nog vrij veel bij van geld (nerfs verplicht, kilometric verplicht, extra lampen, pinkers, ... allemaal verplicht, en da kost geld!!)