=| Project :: KTM Dale |=
-
- Toeschouwer
Dat is echt wel zo hoor, alles past PRECIES, ketting beschermer, case saver, demper, uitlaat, tussendemper, koelers, carb, lucht inlaat, het komt allemaal neer op milimetersTeunie schreef:Vet, mooi werk hoor, lijkt alsof dat blok erin hoort zo!
@Ralph: We hebben al iemand gevonden die dat wel kan doen, het gele wordt dan oranje overgetrokken.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja dan is ie echt vet oranje grijs wat is een case saver? Alj je nog oranje strepen moest laten maken kan je contact met me opnemen ik ken iemand met een snijplotter diie kan ze zo voor je uitsnijden
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Nee dank je, we hebben al iemand gevonden die het zadel doetRik350 schreef:ja dan is ie echt vet oranje grijs wat is een case saver? Alj je nog oranje strepen moest laten maken kan je contact met me opnemen ik ken iemand met een snijplotter diie kan ze zo voor je uitsnijden
Een Case Saver is zo'n ding wat je bij de voorste tandwiel doet, op het blok, stel de ketting knapt of vliegt eraf dan slaat ie niet dubbel en kan ie het blok dus niet kapot maken.
nee, de vlotter naald is niet goed dacht ik.YFZ--Lover schreef:te groote benzine druk zekers voor zo'n blok !!SlOoT schreef:Het eerste probleem heeft zich vandaag al voor gedaan, de carb is lek
gelukkig maar dat we er toch een stuk of 2-3 van hebben
grtz