Ik gebruik tegenwoordig een grote injectiespuit (zonder naald) en een kunststof slangetje. Slangetje aan de ene kant op de spuit aan de andere kant op het ventiel (nadat je hem hebt losgegooid). Dan tijdens het pompen met de hendel (of het pedaal) langzaam zuigen met de spuit. Zorg alleen ervoor dat het reservoir niet droog komt te staan (anders kun je namelijk weer van voren af aan beginnen). Dus af en toe even bijvullen met rem-olie.
Succes.
die moet nog vast gemaakt worden mark, ook het olie reservoir moet nog een plaatsje krijgen, dit is werk voor woensdag. wat bedoelde je met die hendel die te lang is? het gaat nogaal soepel hoor.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ralph schreef:Ricky heeft dat pas nog uitgeprobeerd, maar het was niet helemaal hetzelfde.
Het is inderdaad niet exact dezelfde kleur. Van dichtbij zie je het verschil. Ik zou gewoon even naar de autozaak gaan en de kleur laten maken. Zij kunnen dit puntje precies.
nou nou nou, ik olie erin gedaan, gepompt etc... toen getest! remde prima, nog een keertje gelucht, en nu NIKS meer, 1000 keer gepompt en nog steeds niets... héhé had beter de mechanische gehouden...
dit is btw de olie:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us