Seizoen 2004
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Seizoen 2004
Misschien wel leuk voor de liefhebbers een soort overzicht van wat er in 2004 allemaal is gebeurd op het wedstrijdvlak... Hieronder een paar fototjes... de meeste zijn van mn broers
Hier een foto van de 2e wedstrijd, verreden in Zeeland. Dit was echt een snelle baan, met mooie schansen.
Daarna een keertje trainen in Cuijk om er even in te komen
Daarna een keer trainen in Neerijnen. Het was een leuk avondje daar
In Oosterhout ging er 2x wat mis... maar niemand had grote schade
Ook begonnen de clubwedstrijden weer.. dit was in Neerijnen na een stevige regenbui...
Door een andere quadrijder kwamen we in St. Isidorishoeve terecht... ook een mooi baantje
Ook reden we in Venlo... waar het de 2e manche zwaar afzien werd...
Yamaha_king deed ook weer eens mee bij de MON in Reusel
De 2e as van het seizoen brak in een training op Geldermalsen...
Mijn 2e Supermoto wedstrijd was nog steeds wennen... Het is niet mijn lieverlingssport geworden maar toch vind ik Supermoto wel leuk, vooral de hoge snelheden die je op het crosscircuit niet vaak haald.
Vosswinkel was een van de hoogtepunten dit jaar... een gezellig weekend, een mooie baan, goed Duits eten en drinken... Zo hoort de cross te zijn!
Ook Vosswinkel
Op de avondcross in Bentelo hebben we ook weer veel lol gehad! Het bier was lekker... he Yamaha_king
Derde van links ben ik, de 4e is mn broertje
Ook was de avond compleet toen Yamaha_king een vette start maakte!
Nederlandse primeur: Suzuki LT80 in een Supermoto wedstrijd
Aan het eind van het jaar hadden we weer alle 3 een beker, zei het bij de Supermoto Cup
In Heerde eindigde het seizoen op 30 december... bij de Oudjaars Quadcross
Hier een foto van de 2e wedstrijd, verreden in Zeeland. Dit was echt een snelle baan, met mooie schansen.
Daarna een keertje trainen in Cuijk om er even in te komen
Daarna een keer trainen in Neerijnen. Het was een leuk avondje daar
In Oosterhout ging er 2x wat mis... maar niemand had grote schade
Ook begonnen de clubwedstrijden weer.. dit was in Neerijnen na een stevige regenbui...
Door een andere quadrijder kwamen we in St. Isidorishoeve terecht... ook een mooi baantje
Ook reden we in Venlo... waar het de 2e manche zwaar afzien werd...
Yamaha_king deed ook weer eens mee bij de MON in Reusel
De 2e as van het seizoen brak in een training op Geldermalsen...
Mijn 2e Supermoto wedstrijd was nog steeds wennen... Het is niet mijn lieverlingssport geworden maar toch vind ik Supermoto wel leuk, vooral de hoge snelheden die je op het crosscircuit niet vaak haald.
Vosswinkel was een van de hoogtepunten dit jaar... een gezellig weekend, een mooie baan, goed Duits eten en drinken... Zo hoort de cross te zijn!
Ook Vosswinkel
Op de avondcross in Bentelo hebben we ook weer veel lol gehad! Het bier was lekker... he Yamaha_king
Derde van links ben ik, de 4e is mn broertje
Ook was de avond compleet toen Yamaha_king een vette start maakte!
Nederlandse primeur: Suzuki LT80 in een Supermoto wedstrijd
Aan het eind van het jaar hadden we weer alle 3 een beker, zei het bij de Supermoto Cup
In Heerde eindigde het seizoen op 30 december... bij de Oudjaars Quadcross
Laatst gewijzigd door Vyrena op ma 31 jan, 2005 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
is hij neer gekome zonder te valle
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Was wel jammer zoals in Wanssum, Ricky had zeker met de top mee gekunt met een andere schokker. Zoals in Venray en Bentelo hoe die reed#78 Monteur: Rik schreef:Ik vond het een mooi seizoen, tjah alleen ricky #78 die wou soms iets te veel, zoals in wansum... Nu heeft zijn broer de quad overgenomen en gaat komend seizoen rijden bij de MON. En ik blijf monteur natuurlijk
We zullen elkaar wel weer tegenkomen aanstaand seizoen
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider