stilvallen raptor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
bene

stilvallen raptor

Bericht door bene »

heb nog maar pas ne raptor, altijd met warrior gereden. maar het is geen 660, de motor is getuned tot 730 cc. andere nokkenas andere carburator zonder choke versterkte piston en uiteraard grotere chemise. da bakske loopt dus perfect goe, als ik afkom in gas blijft de ralentie nog wa hoog en zakt naarmate ik de motor langer stationair laat draaien. Moet er wa bijgesteld worden daarvoor aan carburateur of is da normaal als ie wa opgefokt is? Enne voor diegene die met raptor rijden, zie je nog naft staan in de tank als ie stilvalt. Er staat dus nog degelijk een cm of 5 naft in en ik moet hem al op reserve zetten ==> normaal? Met mijn warrior kon ik niks meer zien in de tank
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

als ie echt zo opgefokt is zou ik kijken naar een zwaardere carb, een enkelcarb, want 2 is enorm moeilijk af te stellen, waardoor ook je afstelling niet erg juist is zoals ik het hoor. kzou is kijken bij edelbrock voor een enkelcarb ofzo. Ofwel moet je de testbank is raadplegen.
greetz
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Wat betreft reserve : klopt idd die 5-6 cm, dan gaat ie over naar reserve.

Wat betreft in hoog toerental draaien : meestal duidt dit op een probleem met de air/fuel schroef onderaan de carb. Ik heb bij de mijne de schroef eens verloren en dan had ik net hetzelfde voor, dan bleef hij ook wat in hoge toeren draaien.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bene

Bericht door bene »

ok thanks jongens, zal toch eens proberen met mengselschroef wa bij te draaien en zien wat et geeft
Plaats reactie