offroadritten, welke quad?
offroadritten, welke quad?
ik ben van plan om roadbooks voor offroadritten te gaan maken voor guads.
ik heb nu een kasea skyhawk 250 (leuke fun quad) maar ik mis het vermogen en snelheid van een banshee (logisch).
nu is mijn vraag aan jullie (experts) als ik een quad wil met het vermogen en snelheid van een banshee (ongeveer) voor offroadritten welke zouden julie mij aanbevelen.
deze vraag gaat overigens alleen over de kenmerken van de quad dus niet de prijs. de quad moet wel viertacter zijn om in NL op kenteken te kunnen krijgen.
bvd william.
ik heb nu een kasea skyhawk 250 (leuke fun quad) maar ik mis het vermogen en snelheid van een banshee (logisch).
nu is mijn vraag aan jullie (experts) als ik een quad wil met het vermogen en snelheid van een banshee (ongeveer) voor offroadritten welke zouden julie mij aanbevelen.
deze vraag gaat overigens alleen over de kenmerken van de quad dus niet de prijs. de quad moet wel viertacter zijn om in NL op kenteken te kunnen krijgen.
bvd william.
go!!!!!!!!!!!!!!!!!
vanaf de Z/KFX400 naar meer en meer cc éh (Raptor, Baja, weet ik veel wa nog...)
maar een quad minder dan 400cc, zou ik niet meteen pakken voor enkel off-road ritten. maar je hebt wel nog steeds de keuze te maken tussen een utilitie of een Sportquad.
als je daar uit bent, hangt 't nog 'ns veel af aan hoeveel je er aan wil uitgeven.
maar een quad minder dan 400cc, zou ik niet meteen pakken voor enkel off-road ritten. maar je hebt wel nog steeds de keuze te maken tussen een utilitie of een Sportquad.
als je daar uit bent, hangt 't nog 'ns veel af aan hoeveel je er aan wil uitgeven.
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Easy Quadrider
-
- Quadfanaat
Heel fijn om hem een quad aan te prijzen van een belgische dealer,
maar die krijg ie in nederland nooit op kenteken dus
En die gasgas tweetakt heeft volgens mij wel eu-typegoedkeuring,
maar ben daar niet 100% zeker van. Moet je Oerlemans eens bellen
daarvoor als interesse hebt.
Veel succes met zoeken, T.O.M.
maar die krijg ie in nederland nooit op kenteken dus
En die gasgas tweetakt heeft volgens mij wel eu-typegoedkeuring,