raptor 350 limited edition in het zwart prijs??????

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

als ge pinkers hebt moet ge ze gebruiken ma verplicht is het nie naar het schijnt. dus daarom steek ik der geen da kan alleen maar kapot gaan ma das off topic

ik vind da ne mooie 350 ma dan ga ik toch voor de Z400 ook al moet ik e beetje bijleggen voor een model 2005
iron mike

Bericht door iron mike »

hallo iedereen weet iemand hoeveel ik max mag uitgeven voor een 350 raptor(tweedehands) of zou dit een slechte koop zijn,laat het me weten, aan, allen die goesting hebben :lol:
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

iron mike schreef:hallo iedereen weet iemand hoeveel ik max mag uitgeven voor een 350 raptor(tweedehands) of zou dit een slechte koop zijn,laat het me weten, aan, allen die goesting hebben :lol:
Tegen mooie prijs bij Lewis een Nieuwe !!
Anders mooi tweedehands bij TEKOOP.

Maar ik zou een beetje meer geven en een nwe van bij Lewis...aan u de keuze! :wink:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
iron mike

yamaha raptor

Bericht door iron mike »

Waarom een nieuwe dan verlies je weer al zoveel wil je hem volgend jaar weg doen :oops: .Of is het gewoon weg niet aan te raden zo'n 350 in tweedehands te kopen :?: laat iets weten greetz wesly
MC_Orie

Bericht door MC_Orie »

Je hebt je quad nog niet gekocht , en je begint al over de verkoop.Ik heb de mijne nieuw gekocht=> dit is altijd( :roll: meestal toch) het veiligste!
Plaats reactie