Verbreden Raptor

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

super !!! wij verlangen tot pics !!

grtz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Dirk schreef:Wel, ik heb alles nog eens goed vergeleken ...... en heb dan maar een 2005 zwart/rode 450 besteld. Levering ergens in maart.
in maart da is dan vol ongeduld wachten 8)
Dirk

Bericht door Dirk »

We hebben de 660 nog, die is deze maand nog maar net ingeschreven. Voorlopig kunnen we ons nog amuseren. Foto's zal ik plaatsen als ik hem heb, hoe vroeger, hoe liever.
Dirk

Bericht door Dirk »

Ik heb tijdens het bedrijfswagensalon maar direct het één en ander bijbesteld voor mijn 450.
Volledige Yoshi uitlaat - nerfbars - trailtech met houder - spoorverbreders voor en achteraan - stuurverhoger - set velgen met baanbanden ....... en toen waren mijn centen op.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Dirk schreef:Ik heb tijdens het bedrijfswagensalon maar direct het één en ander bijbesteld voor mijn 450.
Volledige Yoshi uitlaat - nerfbars - trailtech met houder - spoorverbreders voor en achteraan - stuurverhoger - set velgen met baanbanden ....... en toen waren mijn centen op.
:lol: :lol: :lol: :lol: sjiek
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Dirk schreef:Ik heb tijdens het bedrijfswagensalon maar direct het één en ander bijbesteld voor mijn 450.
as ze aankomen: WIJ WILLE FOTOS!!!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Die foto wil ik ook eens zien van die 450
groetjes
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Dirk

Bericht door Dirk »

Gasten hij is binnen de 450 en oooooh zo mooi, de nefbars zitten eral op, de handbeschermers ook, de uitlaat is ook net binnen, de velgen en banden komen maandag binnen. Vanachter is hij al verbreed, hij is stukken mooier dan mijn blauwe Raptor. HET WAS HET WACHTEN WAARD. En nu gaan we roderen.
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Dirk schreef:Gasten hij is binnen de 450 en oooooh zo mooi, de nefbars zitten eral op, de handbeschermers ook, de uitlaat is ook net binnen, de velgen en banden komen maandag binnen. Vanachter is hij al verbreed, hij is stukken mooier dan mijn blauwe Raptor. HET WAS HET WACHTEN WAARD. En nu gaan we roderen.
Ja dirk laat me nu ook maar eens zien welke nice quad je nu hebt....

By the way, weet het me te zeggen hé indien je terug komt op projectje van je raptor.... :wink:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Dirk voorzichtig zijn binnenkort in Bertrix met die 450 zénne :wink:
Enjoy your ride...
Dirk

Bericht door Dirk »

Ik zal morgen trachten wat foto's te posten. Met alle mods die ik momenteel al in mij n bezit heb. For Fun, van waar ken ik u, en hoe weet gij dat ik op 10 april naar Betrix ga rijden?
Dirk

Bericht door Dirk »

De beloofde foto's vind je hieronder terug,
http://www.pixagogo.com/5226365740
Dirk

Bericht door Dirk »

Ben ik nog vergeten een foto te nemen met de volledige Yoshi eronder, zeeeer mooi en het geluid valt goed mee. Ik zal deze week die foto er nog bij posten.
Ad
Quadrider
Quadrider

Bericht door Ad »

Dirk schreef:De beloofde foto's vind je hieronder terug,
http://www.pixagogo.com/5226365740
Leuk speelgoed zo te zien :P

Kwist niet dat jij een garage hebt! :roll:
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
RoBiN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door RoBiN »

Vette pic's :P
Yamaha Banshee 05' & 97'
Plaats reactie