Zij heeft tenminste wat te wassen
hoe wassen jullie, jullie beestje?
als ie vuil is koop ik een nieuwe,net als met de auto asbak vol nieuwe auto
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
Blaster-boy
- Quadracer

Re: hoe wassen jullie, jullie beestje?
ik spuit em eerst af met de hogendrukreiniger en dan met een soort schuimspuit spuit ik em in en laat em da droge je kan em daarna ook nog altijd invettenRearwheel driv'in schreef:Ik was benieuwd hoe jullie het poetsen aanpakken....
Heeft misschien iemand tips of trucs om je Quad na een zondagmorgen flink modderen weer spik en span te krijgen?
Ik spuit 'm bij het tankstation helemaal af, rij 'm een klein stukkie droog (weg naar huis) en vet 'm thuis na een nacht drogen weer opnieuw in.
Is er een middel om 'm beter schoon te krijgen (dat het vuil beter los laat) en een goede ketting reiniger?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
heb zelf geen quad hé, maar ben hier zo alles aant volgen 
op men werk als er een motor van een camion bevuild is overspuiten we die met finasol, dan laten intrekken en afspuiten. De motor is dan als nieuw, zwarte slangen van water en turbo blinken dan als nieuw!!!
dus mss iemand vanuit de streek met een quad waar ik het eens mag proberen?!? ik denk dat dat de beste manier is voor een motor van een quad best te laten blinken
op men werk als er een motor van een camion bevuild is overspuiten we die met finasol, dan laten intrekken en afspuiten. De motor is dan als nieuw, zwarte slangen van water en turbo blinken dan als nieuw!!!
dus mss iemand vanuit de streek met een quad waar ik het eens mag proberen?!? ik denk dat dat de beste manier is voor een motor van een quad best te laten blinken