hoe moet je op je achter wiel rijden
't is toch om met een blaster op het achterwiel te rijden hé, ik zou het toch bij de 2e versnelling houden om te beginnenyamaha4life schreef:quad in 2de of 3de rustig rijden niet hoog in toeren,...
lukt het trouwens al een beetje, Peterrrrr?
groetjes SOOK
Laatst gewijzigd door Sook op wo 09 mar, 2005 01:44, 3 keer totaal gewijzigd.
SUZUKI LTR 450!
-
- Toeschouwer
Koppeling is het magische woord....
Even aan je koppeling trekken, op het moment dat je volgas geeft (tweede versnelling).. De motor schiet dan even in de toeren, koppeling gelijk weer op laten komen en hoppa... je voorwielen gaan sky high....
Op een z400 gaat het ook prima in de drie, maar dan moet je zwaar naar achteren leunen. het makkelijkste is dan om met je linker voet in je grabbar te staan, en losjes je rechter voet op het rempedaal te houden (just in case )
Oja, ik zou het op een grasveldje oefenen
Even aan je koppeling trekken, op het moment dat je volgas geeft (tweede versnelling).. De motor schiet dan even in de toeren, koppeling gelijk weer op laten komen en hoppa... je voorwielen gaan sky high....
Op een z400 gaat het ook prima in de drie, maar dan moet je zwaar naar achteren leunen. het makkelijkste is dan om met je linker voet in je grabbar te staan, en losjes je rechter voet op het rempedaal te houden (just in case )
Oja, ik zou het op een grasveldje oefenen
If you don't crash, youre not getting faster!
Een achteruit is voor mietjes.
Een achteruit is voor mietjes.
-
- Toeschouwer