=| Project :: KTM Dale |=
Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.
Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
- Berichten: 633
- Lid geworden op: ma 06 dec, 2004 01:16
- Locatie: in de buurt van boxmeer
brandstof druk regelaar er tussen zetten
heel makelijk
heel makelijk
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
wat is het nut van een brandstofpomp op dit motorsysteem?SlOoT schreef:Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.
Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
er hoeft hier toch geen brandstof van een lager gelegen tanksysteem te worden gepompt.
het is toch een normale schuifcarburateur met vlotterkamer wat er achter dit blok zit
Stel ik gebruik geen brandstofpomp, en doe mijn benzinetank vol met benzine (10,2 L) dan kan ik een 5-10 minuten rijden en dan kapt ie er meekeesie schreef:wat is het nut van een brandstofpomp op dit motorsysteem?SlOoT schreef:Het ligt niet aan de vlotternaald maar aan de brandstof pomp, hij bouwt net iets te veel druk op waardoor de cab overstroomt. Dit is eenvoudig op te lossen door op de slang van de pomp naar de carb een T-stuk te zetten en dan een slang terug naar te tank te kunnen laten lopen. Maar me pa gaat eerst kijken of hij de druk v.d. pomp omlaag kan krijgen.
Hydraulische koppelings cilinder is ook al onderweg, gaat 1½ tot 2 weken duren......
er hoeft hier toch geen brandstof van een lager gelegen tanksysteem te worden gepompt.
het is toch een normale schuifcarburateur met vlotterkamer wat er achter dit blok zit
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Er zijn een paar dingen die Cannondale wel goed heeft gedaan, de inlaat vooraan de cilinder en uitlaat achteraan de cilinder, dat betekend dus dat de inlaat + luchtfilterdoos en al voorin zit. Dit laat voorin niet veel ruimte over voor een benzine tank, en onder het zadel was ruimte zat dus heeft Cannondale de benzine tank grotendeels onder het zadel geplaatst.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.