ook erbij zeggen dat je 18" banden had en ik was nnog snellerBlaster boy 13 schreef:zal ni ZO VEEL ZIJN WANT IK HEB MET KRISJE OPGETROKKE EN IK HAD GEEN ANDERE FILTER EN IK HEB RINO EN HIJ TOMMY EN MIJNE WAS NI EENS TE GOEI AFGESTELD MA KOM , zijn allemaal goed en hebbe allemaal veel meer vermoge als standaart
Blaster tuning
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
ja this d awat ik zeg jij had andere filter + afgesteld (mijne ni) ma kom geen discussie zal beide wel tzelfde zijn ongeveer
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Zo'n dragraceje zegt niet zo veel, ligt er helemaal aan hoe de afstelling van beide was (wat voor weer was het...welk weer waren ze voor afgestemd), bandenmaat, tandwielen, automatische smering/mengsmering en wat natuurlijk ook belangrijk is hoe de rijder is. De Toomey (geen Tommy!) is een uitlaat die er goed in komt rond de hoge toeren, je moet hem dus echt flink opjagen.


