Man, vrouw, quad of niet?
-
- Easy Quadrider
ik rij supermotard geen cross maar ik heb er al een paar zien rijden hier op GREENPARK van op het forum . dat was wel lachen . de beste sprong zeker 1 meter hoog (juist Mietjes dat de eerste keer van de grond gingen)QuadGirl schreef:Kom naar Lommel, dan rijde we tege mekaar, ns zien of je kan volgendanny kawa 500 schreef:een quad is voor een vrouw
Maar op een donderdag in Francorchamps is iedereen welkom
kom danny, vertel ns meer Want ken er hier ni veel van, ma wil ze wel ns zien rijden van tijd ....
En gij, doet ge al lang supermotard? Heb da ook gedaan. Plezantste vond ik toen op WK Supermoto voor solo's in Namen paar jaar trug...
Ma nu doek da nimmer want uiteindelijk cross ik liever...
En gij, doet ge al lang supermotard? Heb da ook gedaan. Plezantste vond ik toen op WK Supermoto voor solo's in Namen paar jaar trug...
Ma nu doek da nimmer want uiteindelijk cross ik liever...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
hola, wie ben je dan? waar heb je mij zien rijdeLudovic 250 schreef:ja maar ik heb QuadGirl ook al aan het werk gezien,en zelfs iemand die er niets van kent ziet zo dat ze kan rijden.
ff ter info: eindelijk trug op het forum!!!
#32 • W-Tec Honda 450cc
-
- Easy Quadrider
laat iets weten als je Supermotard rijd , dan weet ik voor wie ik moet suporteren met de Quad'sVyrena schreef:Kom dan maar niet kijken als ik Supermoto rijd, dat is niet mijn sterkste kant. Laatste wedstrijd ging het eens goed, maar daarvoor....
Ik cross ook gewoon liever, lekker in het zand en losgaan!