bigborekit kfx400
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Kit kost 1000 € btw in klantprijs. Als je naar 450 gaat, ga je serieus aan je betrouwbaarheid knagen, met 435 mag dat geen probleem zijn.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Als je naar kit met cylinder gaat zal dat de courante prijs zijn. Persoonlijk zou ik niet boren maar andere cylinder steken. Als je boort moet je terug nickasil behandeling laten doen om goed te zijn, en als je dat goed wil laten doen kost dat alleen al 300-400 € (er zijn ook die het doen voor 200 € maar resultaat is er ook naar).
Of koop een YFZ
Of koop een YFZ
ik wou eerst ook van m'n z een 450 maken, maar toen heb ik m kapot gereden, en als je de optelling maakt wat het kost om hem op 450cc te brengen en om alles te vervangen, verstevigen etc etc etc kom je boven het bedrag van een nieuwe yfz uit, daarom heb ik het niet gedaan.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
kewl, maar as de kosten wel lager waren, dan was je bij Z gebleve?Hanzie schreef:ik wou eerst ook van m'n z een 450 maken, maar toen heb ik m kapot gereden, en als je de optelling maakt wat het kost om hem op 450cc te brengen en om alles te vervangen, verstevigen etc etc etc kom je boven het bedrag van een nieuwe yfz uit, daarom heb ik het niet gedaan.
Je hebt wel gelijk, maar ik kan het niet maken omHanzie schreef:ik wou eerst ook van m'n z een 450 maken, maar toen heb ik m kapot gereden, en als je de optelling maakt wat het kost om hem op 450cc te brengen en om alles te vervangen, verstevigen etc etc etc kom je boven het bedrag van een nieuwe yfz uit, daarom heb ik het niet gedaan.
deze te verkopen en een yfz te kopen. Ik hou van
m'n kfx'tje en zijn stijl ligt me veel beter dan die van yfz.
En ik verander m'n quad een stappen. Ik heb nu een stap
gedaan en die bigbore zal nog wel even duren maar
ben al nieuwsgierig en al aan het plannen maken, zo gaat dat
KFX540
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Dat zie Hanzie vroeger ook altijd, tot hij zijn YFZ kocht~JoAcHiM~ schreef:Ik hou van m'n kfx'tje en zijn stijl ligt me veel beter dan die van yfz.
Je kan tot 13:1 gaan, Yamaha GYTR high comp is 13:1. Maar wij gaan ook maar tot 12.5:1. Zorg wel dat je goed zit qua jetting als je hogedruk steekt.
Watergekoeld kan altijd wat hoger kwa compressie.
Je kunt base gasket van DRZ400E nemen die is dunner dus meer compressie. Geen extra kosten behalve de pakking!
Je moet eens op z400central kijken om te zien hoeveel de compressie dan exact verhoogt wordt maar het schijnt goed te helpen vooral onderin de toeren.
Hanzie zegt nog steeds dat de YFZ enkel voor MX goed is niet voor freestyle.
Heb er ook op gereden en vind mn KFX ook lekkerder rijden. (niet harder, wel soepeler)
Je kunt base gasket van DRZ400E nemen die is dunner dus meer compressie. Geen extra kosten behalve de pakking!
Je moet eens op z400central kijken om te zien hoeveel de compressie dan exact verhoogt wordt maar het schijnt goed te helpen vooral onderin de toeren.
Heb er ook op gereden en vind mn KFX ook lekkerder rijden. (niet harder, wel soepeler)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ik doe niet veel mx, meer baan en freestyle of hoe je het kunt noemen (stuntelstyle)Teunie schreef:Watergekoeld kan altijd wat hoger kwa compressie.
Nog even over die drz pakking: versta ik het principe goed dat er daardoor minder ruimte is boven de piston, dat door die kleinere ruimte een grotere compressie ontstaat? Kan het gevaarlijk zijn dat de piston te dicht komt van de kleppen ofzo?
Als dat zo is van die kleinere ruimte: hoe heb je dan een hogere compressie met een andere piston zonder aan de pakking te komen?
Komt die piston dan iets hoger dan de standaard en dat je daardoor ook die kleinere ruimte hebt?
KFX540
ja idd dat zeg ik nog steeds, ik zou graag een kfx/z hebben voor beetje te freestylen en daar m'n yfz bij voor de cross
opzich is het goed doenbaar, zolang je volledige cilinder neemt, het blok is zeer degelijk en kun je echt veel uit halen.
opzich is het goed doenbaar, zolang je volledige cilinder neemt, het blok is zeer degelijk en kun je echt veel uit halen.
DQT Racing Team
Die DRZ400E pakking is gemaakt voor dit blok.
Is eruit gehaald om de Z terug te tunen.
De pakking is dunner dan de originele waardoor de compressie hoger wordt.
Dit scheelt niet gigantisch veel in dikte hoor, de kleppen e.d. lopen geen gevaar.
Kan gewoon bij volledig standaard blok.
Is een van de meest goedkope mods maar wordt vaak overgeslagen omdat het blok dan uit elkaar moet.
Is eruit gehaald om de Z terug te tunen.
De pakking is dunner dan de originele waardoor de compressie hoger wordt.
Dit scheelt niet gigantisch veel in dikte hoor, de kleppen e.d. lopen geen gevaar.
Kan gewoon bij volledig standaard blok.
Is een van de meest goedkope mods maar wordt vaak overgeslagen omdat het blok dan uit elkaar moet.
DQT -Dangerous Quadracing Team-