suzuki LTZ 250
suzuki LTZ 250
wat vinden jullie van deze quad ik zie dat die bij quadcentrale in kortessem in promotie staat voor €4999 is dit een aanrader en is het een goeie quad
-
- Quad Expert
ja zou ik ook zeggen zeker als je al 26 bent!
de eerste keren dat je rijd is dat VEEL te fel een 400 maar na een paar ritjes begin je hem te kennen en dan word het plezant!!!
en ook moest je er iets aan willen veranderen van een Z400 is VEEL VEEL meer te vinden dan voor de 250
(ik breek de 250 niet af geef alleen maar mijn mening)
greetz
de eerste keren dat je rijd is dat VEEL te fel een 400 maar na een paar ritjes begin je hem te kennen en dan word het plezant!!!
en ook moest je er iets aan willen veranderen van een Z400 is VEEL VEEL meer te vinden dan voor de 250
(ik breek de 250 niet af geef alleen maar mijn mening)
greetz
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
zeker on-road heb je het koppel van een 400 wel nodig hoor alle da is mijn mening erover heb al op een Z250 gereden en vond mer alle respect nie zo plezant mss omdat ik de 400 gewoon benmanu1978 schreef:oke de 400 zal wel beter zijn daar twijfel ik nie aan maar die is ook €2000 duurder plus de verzekering is ook nog een groot verschil tegen een 250cc ik wil hem alleen gebruiken voor on-ROAD en nie voor te crossen op velden ofzo.
Is geen verkeerde quad om mee te beginnen.
Vind dat altijd wel verstandig beginnen op een wat minder snelle quad, leren hoe het quadrijden gaat en kijken of het bevalt, zo ja dan overstappen op een snellere.
Je hebt er ook die direct op een te zware quad stappen, de kans op ongelukken is dan veel groter als je er niet goed mee om kunt gaan.
Als je rustig van aard bent en niet te overmoedig dan kun je best een iets zwaardere nemen om te beginnen.
Vind dat altijd wel verstandig beginnen op een wat minder snelle quad, leren hoe het quadrijden gaat en kijken of het bevalt, zo ja dan overstappen op een snellere.
Je hebt er ook die direct op een te zware quad stappen, de kans op ongelukken is dan veel groter als je er niet goed mee om kunt gaan.
Als je rustig van aard bent en niet te overmoedig dan kun je best een iets zwaardere nemen om te beginnen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
LTZ 250
Laat je niet gek maken door iedereen dat die te licht is. Voor europeesche toelating mogen de quads oficeel niet meer dan 15 kw vermogen hebben. Dat redt de suzuki. Natuurlijk trekt een Z400 sneller op en gaat hij standaard iets sneller, Maar als jij hem gewoon een beetje op de straat gaat gebruiken ben je al gauw blij met de 250. A hij heeft een cardan dus niet ketting spannen en smeren. Scheelt veel onderhoud.
Verder heeft LTZ 250 een fijn rijgedrag. Voor lichte off road en straat gebruik. Nee hij loopt geen 120, maar het is niet zo dat je niet mee kunt komen in het verkeer. Tenzij ze bij jullie allemaal stoplicht sprinters hebben. Je kunt gerust 80jm/h rijden en dan heb je nog wel over hoor.
€ 2000,- is veel besparing. Ook al denken ze er hier soms anders over. Het is quad formaat wel een leker grote machine. doet quad afmetingen weinig onder voor de 400. Denk dat je een goede beginners keuze maakt.
Kwalitatief en goede quad voor een goede prijs. goedkoop in gebruik. Mooi design, wat wil je nog meer??
Snelheid dan moet je een inderdaad een grotere kopen
Maar het is niet zo dat ze straks helemaal niks meer waard zijn hoor als je ze wil inruilen.
Verder heeft LTZ 250 een fijn rijgedrag. Voor lichte off road en straat gebruik. Nee hij loopt geen 120, maar het is niet zo dat je niet mee kunt komen in het verkeer. Tenzij ze bij jullie allemaal stoplicht sprinters hebben. Je kunt gerust 80jm/h rijden en dan heb je nog wel over hoor.
€ 2000,- is veel besparing. Ook al denken ze er hier soms anders over. Het is quad formaat wel een leker grote machine. doet quad afmetingen weinig onder voor de 400. Denk dat je een goede beginners keuze maakt.
Kwalitatief en goede quad voor een goede prijs. goedkoop in gebruik. Mooi design, wat wil je nog meer??
Snelheid dan moet je een inderdaad een grotere kopen
Maar het is niet zo dat ze straks helemaal niks meer waard zijn hoor als je ze wil inruilen.