Laten afstellen
Laten afstellen
Ik zit dus in de knoei.
Ik heb mijn raptor laten jetten bij Deliege.
Hij heeft dus een K&N filter en Jetkit geplaatst.
Ik ben hem zonet gaan testen en als ik volg gas geef sputtert hem waarna hij na één seconde ik zen toeren komt.
Als ik gas los dan knalt/sputtert hij en en mijn maat zegt dat er vlammen te zien zijn in m'n uitlaat (spark arestor is eruit)
Mijn uitlaat is een Volledige Krieger uitlaat.
Als ik mijn luchtdeksel eraf haal trekt hij totaal nietmeer op !?
ls ik mijn gas volledig loslaat en tot stilstand kom dan duurt het even voor hij goed stationeer draait.
Dit heb ik wel kunnen bijstellen met de (luchtschroef) aan de zijkant.
Komt hij op termijn vanzelf los of moet ik hem nog eens laten afstellen
Ik heb hier dus 318 € voor moeten betalen en ben niet tevreden over
deze tuning.
Wat is jullie mening hierover en wat kan ik best ondernemen ?
Groeten,
Ik heb mijn raptor laten jetten bij Deliege.
Hij heeft dus een K&N filter en Jetkit geplaatst.
Ik ben hem zonet gaan testen en als ik volg gas geef sputtert hem waarna hij na één seconde ik zen toeren komt.
Als ik gas los dan knalt/sputtert hij en en mijn maat zegt dat er vlammen te zien zijn in m'n uitlaat (spark arestor is eruit)
Mijn uitlaat is een Volledige Krieger uitlaat.
Als ik mijn luchtdeksel eraf haal trekt hij totaal nietmeer op !?
ls ik mijn gas volledig loslaat en tot stilstand kom dan duurt het even voor hij goed stationeer draait.
Dit heb ik wel kunnen bijstellen met de (luchtschroef) aan de zijkant.
Komt hij op termijn vanzelf los of moet ik hem nog eens laten afstellen
Ik heb hier dus 318 € voor moeten betalen en ben niet tevreden over
deze tuning.
Wat is jullie mening hierover en wat kan ik best ondernemen ?
Groeten,
ten eerste zo'n dingen moet je over laten aan iemand die er toch verstand van heeft, ik zeg natuurlijk ni dat deliege er geen heeft ee maar ik zou tenminste ergens gaan dat geen nevenimport is en waar er deftig aan zulkse machines gewerkt kan worden...
je moet er ook mee terug tot het in orde is...
is tessenderlo niet dichter voor jou?
je moet er ook mee terug tot het in orde is...
is tessenderlo niet dichter voor jou?
-
MC_Orie
Ben ik volledig mee eens....wessen schreef:ten eerste zo'n dingen moet je over laten aan iemand die er toch verstand van heeft, ik zeg natuurlijk ni dat deliege er geen heeft ee maar ik zou tenminste ergens gaan dat geen nevenimport is en waar er deftig aan zulkse machines gewerkt kan worden...
je moet er ook mee terug tot het in orde is...
is tessenderlo niet dichter voor jou?
Laatst gewijzigd door Ad op do 10 mar, 2005 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Geeft me precies de indruk dat hij ergens valse lucht trekt....dat stationair toerental dat niet 100% goed komt.
Ja man, eenmaal aan geprutst...trek het dan maar recht, kan soms een fluitje van een cent zijn...maar kan evengoed een zoekwerkje zijn.
Als hij origineel stond, met andere uitlaat hoe bolde hij dan?
Is vervelende situatie....zeker reclameren ...maar dat lost niks aan de quad direkt op.
Valse lucht...naald op verkeerde hoogte...naald niet goed terug geplaatst...verkeerde combi van sproeiers...
Heb jeje originele spullen mee gekregen??

Ja man, eenmaal aan geprutst...trek het dan maar recht, kan soms een fluitje van een cent zijn...maar kan evengoed een zoekwerkje zijn.
Als hij origineel stond, met andere uitlaat hoe bolde hij dan?
Is vervelende situatie....zeker reclameren ...maar dat lost niks aan de quad direkt op.
Valse lucht...naald op verkeerde hoogte...naald niet goed terug geplaatst...verkeerde combi van sproeiers...
Heb jeje originele spullen mee gekregen??
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb m'n originele stukken dus niet terug meegekregen.
Het stationeer draaien heb ik terug in orde gekregen door aan die meng schroef te draaien.
Ik ben hier in ieder geval niet content van.
Ik heb gebeld en mijn probleem uitgelegd.
Hij staat volgens hem te rijk en moet maybe aangepast worden.
Knallen jullie uitlaten ook als je gas mindert ?
Wat moet ik doen als hij te rijk staat ?
In t'vervolg doe ik alles zelf !!!
Ik heb m'n originele stukken dus niet terug meegekregen.
Het stationeer draaien heb ik terug in orde gekregen door aan die meng schroef te draaien.
Ik ben hier in ieder geval niet content van.
Ik heb gebeld en mijn probleem uitgelegd.
Hij staat volgens hem te rijk en moet maybe aangepast worden.
Knallen jullie uitlaten ook als je gas mindert ?
Wat moet ik doen als hij te rijk staat ?
In t'vervolg doe ik alles zelf !!!
Gemakkelijke uitleg zo ik zeggen, kon hij dat niet testen voordat je der achter ging??riddler71 schreef:Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb m'n originele stukken dus niet terug meegekregen.
Het stationeer draaien heb ik terug in orde gekregen door aan die meng schroef te draaien.
Ik ben hier in ieder geval niet content van.
Ik heb gebeld en mijn probleem uitgelegd.
Hij staat volgens hem te rijk en moet maybe aangepast worden.
Knallen jullie uitlaten ook als je gas mindert ?
Wat moet ik doen als hij te rijk staat ?
In t'vervolg doe ik alles zelf !!!
Idd die vlammen uit je pijp kunnen van het teveel aan naft komen valt te zien wanneer hij dit doet.
Eerst en vooral mijn uitlaat geeft bij terugschakelen ook een soort van knal...MAAR dit zijn de normale ploffen van een viertakt. Als je van hoge toeren terug komt.
Ik weet nu niet in welke mate het bij u is, maar één ding is zeker vlammen mogen er zeker niet bijzijn!!!!!
Zoals gewoonlijk bij de meesten het geval is heb jeje originele stukken niet mee....daar moet je achter
Wanner je het zelf doet zou ik voor te beginnen je boeltje openmaken, kijken of alles correct geplaatst zit.
Controleren welke sproeiers erin zitten en volgende instantie je hoogte van de clipsen nakijken van je naald.
By the way, in een dyno kit zitten er meerdere sproeiers...dze heb je dan ook niet gehad
Kzou het volgende ondernemen.
1. Vraag maar achter je originele spullen
2. Alsook de extra sproeiers uit de dyno kit
3. Ijver op een herafstelling kosteloos...daar het niet afgesteld is volgens het boekje moet dit herafgesteld worden. Maw geef hem de kans zen fouten recht te zetten. (kzen weer veel te goed)
Mocht je graag zelf ondernemen wil ik je steeds met raad en daad bijstaan
Laatst gewijzigd door Ad op vr 11 mar, 2005 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
tekie
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Jetting van Raptor is met de twee carbs niet simpel.
Ben ervan overtuigd dat slechts een beperkt aantal quaddealers het kan, en is heus niet zo dat het enkel nevenimport verkopers zijn, integendeel zelfs.
Wie het doet zonder CO meter zijn volgens mij prutsers.
Wie is aan te raden :
www.tovami.com in Nederland, net over de Schelde in Goes, heeft trouwens ook testbank, is importeur van K&N filters en maakt jet kits, veel kans dat de kit bij Deliege zelfs van daar komt
www.powerwheels.be heeft co meter gekocht bij tovami
www.wim-motors.com heeft sinds kort een testbank
Ben ervan overtuigd dat slechts een beperkt aantal quaddealers het kan, en is heus niet zo dat het enkel nevenimport verkopers zijn, integendeel zelfs.
Wie het doet zonder CO meter zijn volgens mij prutsers.
Wie is aan te raden :
www.tovami.com in Nederland, net over de Schelde in Goes, heeft trouwens ook testbank, is importeur van K&N filters en maakt jet kits, veel kans dat de kit bij Deliege zelfs van daar komt
www.powerwheels.be heeft co meter gekocht bij tovami
www.wim-motors.com heeft sinds kort een testbank
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
peet #77
- Quad Expert

- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
ik heb ook FP maar die van mij doet da niet heb hem zelf afgesteld en ben zeker kontenttekie schreef:Ik heb een volledige Fp lijn en bij mij knalt het ook en er komen soms ook vlammen uit de uitlaat.
Maar toch is die van mij heel goed afgesteld.
Ik zou zeggen ga tot bij Reytec in Paal - Beringen.
Daar weten ze wat afstellen is.
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html




