Maximumsnelheid Z400 en Raptor660,...
Maar het is voor mij niet moeilijk om me quad 360 graden rond te draaienRik350 schreef:Ik heb wel eens fotos van je gezien maar jij bent nu niet bepaald een ferme kerelSlOoT schreef:Een beetje flinke kerel heeft toch geen achteruit nodigRik350 schreef:Ik vind alleen het ontbreken van een achteruit echt een groot gemis vooral aan zo'n zware machine
En als ferme kerel is het nog steeds irritant als je moet afstappen en je machine terug te duwen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Onze raptor met een paar mods loopt ietsje meer dan 135 km/u. Dan begint hij wel raar te doen .
ps: wij gaan bijna elke zondag meer dan 150km bollen door de pyreneén, ik verzeker je dat een achteruit wel nodig is dan . Modder, sneeuw, ijs, noem maar op. Vorige week iemand met een baja mee gegaan en die kerel was s'middags al leeg gereden, dus ...
Niet tegenstaande dat het een heel krachtige quad is. Morgen zijn we terug weg, maar de kerel op de baja blijft thuis
grttz
ps: wij gaan bijna elke zondag meer dan 150km bollen door de pyreneén, ik verzeker je dat een achteruit wel nodig is dan . Modder, sneeuw, ijs, noem maar op. Vorige week iemand met een baja mee gegaan en die kerel was s'middags al leeg gereden, dus ...
Niet tegenstaande dat het een heel krachtige quad is. Morgen zijn we terug weg, maar de kerel op de baja blijft thuis
grttz
N'Goeie keuze zou'k zeggenStefan schreef:jawel jawel, 't uiteindelijk ne Raptor 660 geworden... en 't rijdt verdekke goed
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ene trekken?? vooral uit stilstand dan??Willems David schreef:Heb eergisteren vooraan 16 tanden gestoken. (origineel is 14)
Er staan baanbanden op en is goed uitgebreed.
Zat aan 125 km/h op mijn trailtech en had nog mijn 5de versnelling over.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
snelheid suzuki ltz400
gisteren op LTZ400 (bwj2004) topsnelheid van 123 gehaald, met iemand achterop,
volledig standaard, heb nu wel een paar mooie nagels in mijn zij afgedrukt waar mijn vriendin thuis niet zo tevreden over was eigenlijk,
(tja dan moet ze zelf maar meekomen zeker)
Greetz
volledig standaard, heb nu wel een paar mooie nagels in mijn zij afgedrukt waar mijn vriendin thuis niet zo tevreden over was eigenlijk,
(tja dan moet ze zelf maar meekomen zeker)
Greetz
Re: snelheid suzuki ltz400
olala ambi @t hometheuntje schreef:gisteren op LTZ400 (bwj2004) topsnelheid van 123 gehaald, met iemand achterop,
volledig standaard, heb nu wel een paar mooie nagels in mijn zij afgedrukt waar mijn vriendin thuis niet zo tevreden over was eigenlijk,
(tja dan moet ze zelf maar meekomen zeker)
Greetz
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-