luchtdruk banden
luchtdruk banden
weet iemand soms wat de correcte luchtdruk is in de banden van een quad... voor op de weg en cirquit...
tnx...
tnx...
-
- Quadracer
- Contacteer:
Normaal gesproken 0.5 bar zodat je enorm veel vering uit je banden haalt maar op de weg zal je hierdoor gaan slingeren en instabiel rijden ik weet eigenlijk niet wat je dan moet gebruiken misschien 1 of 2 bar ik zal gewoon t maximum wat op de band staat doen voor op de weg.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Nee, zowel voor op weg als voor onverhard blijven op 0.35 voor en 0.30 achter. Zoniet gaat je band te veel op de kop afslijten en doe je geen 3000 km met een set. Hoogstens naar 0.4 en 0.35 voor op de weg. Kijk maar eens in je handleiding !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrider
Je hebt gelijk no lim.,maar toch durf ik niet met zo`n lage spanning in mijn banden op de weg te rijden.
Ik heb in de zomer Maxxis wegbanden erop waar ik zelfs binnenbanden in heb zitten omdat ze anders van de velg lopen.(achter )
Spanning achter op 0.8 gehad, Gèèn probleem. (op de weg )
Spanning voor op 0.8 (maxxis gold speed ) inderdaad `n probleem , midden stuk binnen `n jaar volledig weggesleten ! (bol staan ) èn flink driften !
Nu alles op 0.5 bar.
In de winter (nu ) achter maxxis hunter. 0.5 bar
voor maxxis scout 0.5 bar,deze band heeft `n gewèldige wegligging en wil ik daardoor het gehele jaar laten zitten.
Groeten, Jan
Ik heb in de zomer Maxxis wegbanden erop waar ik zelfs binnenbanden in heb zitten omdat ze anders van de velg lopen.(achter )
Spanning achter op 0.8 gehad, Gèèn probleem. (op de weg )
Spanning voor op 0.8 (maxxis gold speed ) inderdaad `n probleem , midden stuk binnen `n jaar volledig weggesleten ! (bol staan ) èn flink driften !
Nu alles op 0.5 bar.
In de winter (nu ) achter maxxis hunter. 0.5 bar
voor maxxis scout 0.5 bar,deze band heeft `n gewèldige wegligging en wil ik daardoor het gehele jaar laten zitten.
Groeten, Jan
Driving a YAMAHA KODIAK 4x4 autom.
Rijd Quad,of blijf bij je schat !
Rijd Quad,of blijf bij je schat !