Kloppende quad in hogere toeren
Kloppende quad in hogere toeren
Als ik in hogere toeren rij met men quad klopt die, ik denk de boite ofzo. wat kan ik eraan doen?
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Hoor je een tikkend geluid of ploft je uitlaat je moet iets specifieker zijn.
welkom opt forum trouwens en ik kom uit nederland en weet nie wat een boite is kan je dat ook anders zeggen?
welkom opt forum trouwens en ik kom uit nederland en weet nie wat een boite is kan je dat ook anders zeggen?
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Zitten er twee schakels van de ketting aan elkaar vast geroest/plakt?
Dan zal ik eens beginnen met ketting schoonmaken/smeren. Dit effect heet chainsuck
Anders ben ik bang dat er speling zit in een vd assen waar je ketting om zit en als dat zo is hoop ik dat het je achterste is daar kan je lagers redelijk eenvoudig van vervangen. of wat sds zegt gewoon ketting iets aanspannen je moet ongeveer 3 a 4 cm open neer kunnen halen in t midden
succes
Dan zal ik eens beginnen met ketting schoonmaken/smeren. Dit effect heet chainsuck
Anders ben ik bang dat er speling zit in een vd assen waar je ketting om zit en als dat zo is hoop ik dat het je achterste is daar kan je lagers redelijk eenvoudig van vervangen. of wat sds zegt gewoon ketting iets aanspannen je moet ongeveer 3 a 4 cm open neer kunnen halen in t midden
succes
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
Ik denk dat dat "chainsuck" het geval is, mijn brommer kreeg het tijd geleden ook een beetje, van dat tikken wat je in de voet steunen voelt, heb toen de ketting goed ingesmeerd en toen nergens meer last van.Rik350 schreef:Zitten er twee schakels van de ketting aan elkaar vast geroest/plakt?
succes
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.