banden opleggen
-
hakke1234
banden opleggen
Ik heb nu crossbanden opliggen maar vermits ik veel op de weg zit slijten deze banden enorm af. Ik zou dus willen overgaan tot het aankopen van wegbanden maar vermits ik ni zo veel er van af weet vraag ik me af hoe moeilijk het is om banden op te leggen?? Ik ben nogal een leek hierin dus ja.. Zou ik da met een beetje hulp zelf kunnen of moet ge da laten doen?
En ook moeten de voorbanden ook wegprofiel hebben of maakt dit niet uit?
Anders koop k gewoon banden met velg erbij.
En ook moeten de voorbanden ook wegprofiel hebben of maakt dit niet uit?
Anders koop k gewoon banden met velg erbij.
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Zelf opleggen is heel lastig maar elke garage die banden verkopen hebben er een machine voor als je daar even vraagt leggen ze wel even je banden om. Als je de banden daar niet hebt gekocht zal het wel wat kosten omdat er gewoon tijd inzit maar das nooit veel.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
hakke1234
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Idd, opleggen gaat gewoon met de hand en een bandijzer.Ralph schreef:Het opleggen is wel te doen, maar het loshalen is moeilijker.
Afhalen moet je met een bandenpers doen. Zeker de originele banden komen moeilijk los, omdat daar meestal geen of weinig bandenvet op zit.
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;