Clubwedstrijd Arnhem, 20 maart 2005

Foto's en video's gevonden? Deel ze hier
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Clubwedstrijd Arnhem, 20 maart 2005

Bericht door Vyrena »

Vandaag waren we in Arnhem, waar we de eerste clubwedstrijd reden van dit seizoen. `s Avonds was het half 2 geworden omdat er nog wat dingen af moesten zoals de koppeling enzv.... maar `s ochtends konden we er wel uitkomen.
Het was echt supermooi weer en ik kreeg alweer zin om te gaan rijden. In de training was de baan natuurlijk nog supervlak, lekker speedwayen dus.
Na de training heb ik andere bandjes erop gegooid, de mijne waren erg versleten... met de nieuwe banden ging ik dus de wedstrijd in.
Er waren niet veel quads deze keer, iedereen kende elkaar, dus het was best gezellig.
Met de start 1e manche stond ik helemaal aan de buitenkant, ik was redelijk weg en als 4e kwam ik uit de eerste bocht. Toen reed ik een tijdje 4e achter Yamaha_king totdat mijn broer mij voorbij stak, en de eerste vier rijders er vandoor gingen.
Daarna was ik het temp even kwijt en kwamen er 2 blasters achter me aan, maar het was toch al laatste ronde dus die heb ik gewoon ''op safe'' gereden en ik kwam toen ook nog iemand voorbij dus 4e.
De 2e manche was ik een stuk slechter weg, en zat ik een tijdje te klooien achter iemand. Toen ik daar eenmaal voorbij was kwam ik pas goed los, en reed ik al snel op de 2e en 3e man af. In de laatste ronde wist ik op de 3e plek te belanden, maar kon niet meer de 2e man inhalen. Dat was wel jammer omdat ik er strak achter zat, maar ook wel oneerlijk omdat hij een 500 heeft.
Toch was ik wel blij, op deze baan 3e met een 200cc. Het rijden ging goed, het was gezellig en mooi weer... dus op naar volgende week naar het NK!

De foto`s vinden jullie straks bij de foto-topic. Ik heb er 169 gemaakt, dus er staan er strax een stuk of 100 op.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie