skidplate
-
- Toeschouwer
- Berichten: 37
- Lid geworden op: di 05 okt, 2004 15:55
- Locatie: Boalder
-
- Quadracer
- Berichten: 1413
- Lid geworden op: di 14 jan, 2003 01:05
- Locatie: Hagestein
- Contacteer:
banshee--lover schreef:alleen blasters !!
de nieuwe yamaha hebben een plastic motor plate !!
grtz
Dit antwoord snap ik dus echt niet ga jij ze op de markt brengen dat je het weet en vervolgens nog fout hebt ook.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
ik wil je mijn rearskidplate laten zien hoor. Die zat er nog maar een maand op en was volledig uit zijn bevestigingen gescheurt, en die andere plastieken briel is ook maar omzo te laten.Skicks schreef:heb ik ook! kijk maar bij mij, is volledig standaard!banshee--lover schreef:alleen blasters !!
de nieuwe yamaha hebben een plastic motor plate !!
grtz
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
In een begin als de KFX 400 uitkwam, was dat gemaakt in alluminium onder de ketting en de remschijf.
Van de nieuwe is het nu in plastiek.
Foto met vb.
Van de nieuwe is het nu in plastiek.
Foto met vb.
Laatst gewijzigd door RoBiN op ma 21 mar, 2005 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Banshee 05' & 97'
Hier een site waar er enkele modellen bijstaan van skidplates:
onder ketting, schijfrem, buik van quad, a-arms,....
http://www.whitebros.com/04catalog/ATVBody.pdf
Greetzzz
onder ketting, schijfrem, buik van quad, a-arms,....
http://www.whitebros.com/04catalog/ATVBody.pdf
Greetzzz
Yamaha Banshee 05' & 97'
- Red King
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: vr 19 nov, 2004 18:08
- Locatie: stekene
- Contacteer:
Ik heb sinds kort een DG skitplate voor m'n baja X. Het probleem met die volledig dichte skidplates is dat je een vlak onder je tandwiel-remschijf krijgt van een 20 cm breed. Het gevolg is dat je nog sneller vast komt te zitten, omdat je quad tot op de skidplate zakt en niet verder kan. Ik ben nu bezig met het gedeelte van de skidplate tussen de ketting en remschijf weg te nemen, ik denk dat dit al veel beter zal zijn.
Dus Ralph 'k zou zeggen maak die gleuven zeker groot genoeg.
Dus Ralph 'k zou zeggen maak die gleuven zeker groot genoeg.
Suzuki - Kingquad
moet je wel bij vertellen eens je dit doet dat je als het ware een opening maakt in de midden dat de sterkte van alles weg is. Het is nog steeds beter een heel vlak gedeelt over de gehele breedte ervan, ik heb dit ondervonden aan mijn selfmade skidplate. Heb met een gekochte skidplate 6maand gedaan ongeveer en in die 6 maand heb ik die 3 keer moeten rechten en verstevigen. De laatste keer was fataal en was het voor de vuilbak.ivoor schreef:Ik heb sinds kort een DG skitplate voor m'n baja X. Het probleem met die volledig dichte skidplates is dat je een vlak onder je tandwiel-remschijf krijgt van een 20 cm breed. Het gevolg is dat je nog sneller vast komt te zitten, omdat je quad tot op de skidplate zakt en niet verder kan. Ik ben nu bezig met het gedeelte van de skidplate tussen de ketting en remschijf weg te nemen, ik denk dat dit al veel beter zal zijn.
Dus Ralph 'k zou zeggen maak die gleuven zeker groot genoeg.
Nu rij ik al 6maand rond met mijn eigen model die ik gemaakt heb en daar ziede enkel krassen in en plooit gene cm.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
- Red King
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: vr 19 nov, 2004 18:08
- Locatie: stekene
- Contacteer:
Aluminium las je (het zwaardere werk) met een halfautomaat. Let wel op dat je lasgas, ARGON moet zijn en dat om goed te zijn de aandrijfrollen van je lasdraad ook vervangen moeten worden. En ja natuurlijk met ALU lasdraad.stompie schreef:Rik350 schreef:Nieuwe topic misschien?
hoe doe je of laat je dit dan het beste doen?
Suzuki - Kingquad