keuze bandjes
zijn niet scheef hé... gewoon dumpels erin aan de binnekant van de velgen.banshee--lover schreef:ja denk ik ook ! maar vraag me dan af hoe hans het doet op 1 scheef te springen![]()
grtzzzzzzzzzzz
velgen zijn hoogstens 2,5cm breder. als je een goede as hebt is dit totaal geen probleem.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hanzie schreef:zijn niet scheef hé... gewoon dumpels erin aan de binnekant van de velgen.banshee--lover schreef:ja denk ik ook ! maar vraag me dan af hoe hans het doet op 1 scheef te springen![]()
grtzzzzzzzzzzz
velgen zijn hoogstens 2,5cm breder. als je een goede as hebt is dit totaal geen probleem.
valt dura bleu daar ook onder
grtzzzzzz
en wa voor banden heeft die? Als ik in los zand rijd met sporen, rij ik met v'kes. Hoge, smalle banden. Enorm veel grip en schuift ni over de sporen en na 14j competitie in het zand en vele overwinningen in de MON en andere zandbanen denk ik da ik mag zegge da dit een goei keuze is.Blasty schreef:Als je veel op los zand rijd met sporen dan zou ik die banden kopen die Keesie op z'n Yfz heeft liggen.
@banshee-lover: tzijn geen mooi banden, maar wat wil jij gaan doen met mooie banden die helemaal ni goe zijn? Geef mij maar degelijke banden hoor. Ne band is toch ne band. Ok, een velg is leuk da die mooi is en die blink ik om de zoveel tijd op. Maar zolang da mijn quadje mooi is en mijn velgen, dan maak et voor mij helemaal ni uit hoe mooi die band is, zolang dak er ma goei resultaten mee heb.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik hoor idd hier en daar opmerkingen over geplooide douglas velgen. Iedereen draait zot van Douglas velgen maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van. Ok, ze blinken wat meer (in 't begin...) dan ITP velgen maar de ITP T9 velgen met gerolde rand zijn stukken sterker dan de Douglas velgen. Als je echt geen risico wil nemen, ga dan voor de velgen met versterkingsring, die zijn haast niet kapot te krijgen.
Wat betreft de banden : de Duro's zijn idd goed voor gemengd gebruik maar op cross parcours ben je er niets mee is mijn mening. Te weinig grip. En wat betreft uitzicht vind ik die Duro's nu ook niet het einde. Geef mij maar een Kenda Speedracer voor op de baan.
Wat betreft de banden : de Duro's zijn idd goed voor gemengd gebruik maar op cross parcours ben je er niets mee is mijn mening. Te weinig grip. En wat betreft uitzicht vind ik die Duro's nu ook niet het einde. Geef mij maar een Kenda Speedracer voor op de baan.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team