stikers
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
stikers
ik heb sponser gevonde die quad wilt bestiker maar moet het zelf ontwerpe mss heeft hier iemand een leuk ideetje
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
volgens mij is da gewoon met pen en papier schetsen geblazen
...op den duur komt ge wel aan een schoon ontwerp... veel schetsen als je 't mij vraagt. Maar 't kan er dan ook maar op verbeteren eeh !!!
Eerst een aantal zwart-wit profiel foto's van de quad uitprinten en daarop tekenen.
Maar een idee heb ik nog nie direct. Vlammen-stickersets zijn er, vind ik persoonlijk, al genoeg van. Strakke lijnen en simpel houden is volgens mij de boodschap.
zoals deze:

Super!
Zou de sponser ook een seatcover voorzien voor bij de stickerset?
Eerst een aantal zwart-wit profiel foto's van de quad uitprinten en daarop tekenen.
Maar een idee heb ik nog nie direct. Vlammen-stickersets zijn er, vind ik persoonlijk, al genoeg van. Strakke lijnen en simpel houden is volgens mij de boodschap.
zoals deze:
Super!
Zou de sponser ook een seatcover voorzien voor bij de stickerset?
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
en wat is seatcorver 
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
ha okè ja betaalt die allemaalIvoman schreef:de hoes die je omheen je zadel kan trekken. Ze volgen de stickerset op. Kijk op de foto hierbove
seat = zadel
cover = hoes
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be