Tunen van mijn nieuwe susuki 50cc quad
Tunen van mijn nieuwe susuki 50cc quad
ik heb een vraag over mn quad. weet iemand mij uit te leggen hoe het komt dat mijn 50cc susuki quadje rijd al een kapote rollator? Ik begrijp dat het een klein kinder dingetje is, maar 50cc is toch best te tunen naar een lekker agresief quadje. Luchtfilter, andere uitlaat, vario eruit??? Als iemand idee'en heeft hoe ik hem het best kan laten rijden zou ik dat graag willen horen. dank je wel
-
- Quadracer
hoe oud ben je? en ik heb ook een 80 cc gehad ma ze zeie da ik beter na een ander model kon gaan dan erop te blijve rije en er vanal aan te doen maar dat ligt eraan hoe oud je bent
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik zou de vario er beter in laten denk ik
Er zijn wel snelle uitlaten voor te krijgen denk ik verder kan je heel weinig met die blokjes ze zijn gewoon voor kleine kinderen.
Er zijn wel snelle uitlaten voor te krijgen denk ik verder kan je heel weinig met die blokjes ze zijn gewoon voor kleine kinderen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
mja, 't is toch maar 't blok van een gewone andere 50cc (brommer of scooter) als ik me ni vergis,
dus normaal kan je de tuningsonderdelen die je voor zo'n brommertje koopt, ook gewoon op je quad zetten
maar ik denk eerlijk gezegt dat 't de kosten niet waart is hoor
dus normaal kan je de tuningsonderdelen die je voor zo'n brommertje koopt, ook gewoon op je quad zetten
maar ik denk eerlijk gezegt dat 't de kosten niet waart is hoor
Pure adrenaline attached with a license plate !
Als ik mij niet vergis heeft iedere standaard scooter gewoon een 50cctje, en die dingen kun je makkelijk opvoeren naar 80 km/u. Waarom zou dat dan niet kunnen met een 50cc quad, wanneer als het ware alleen de vorm van het voertuig anders is??? Hij zal warschijnlijk heel erg begrenst zijn. (ik ben trouwens hard aan het sparen voor een 80cc kawasaki!!!)
-
- Quadracer
- Contacteer:
Het gewicht zit al tegen dan nog de rolweerstand op 4 wielen +dat een scoot op mooi opgepompte banden op verhard rijden op grote wielen en jou susje op half zachte kleine op onverhard rijd moet je een uitrekenen hoeveel vaker je wiel per minuut moeten draaien om 80 te halen en het blokje zelf is niet te vergelijken met een modern scooterblok is gewoon eenvoudigger maar goed zelf weten. Zijn overigens niet begrenst naar mijn mening die begrenzing zit er alleen in bij scoots om ze weglegaal te maken maar das bij een quadje niet nodig dus ook geen reden tot begrenzing. Is gewoon een tam blokje voor een kinderquad maar goed besteed er rustig 300 euro aan om vooral het geluid op te voeren ik houd je niet tegen.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
Ik ben zeer tevreden over de Yamaha 80cc 4-takt, gaat mooi vooruit en is niet kapot te krijgen en ook nog eens cardan aandrijving
Dat ding kon ik in de 3e nog op de achterwielen krijgen. We hebben em 6 jaar lang gehad, hij werd altijd uit de schuur getrokken en direct vol gas mee weg gereden Luchtfilter hebben we nooit naar gekeken (zat er ook altijd droog in), en ook de olie deden we niet veel aan, hebben we 1 keer andere in gedaan.
Alleen je moet er niet al te overdreven hoog mee springen, daar is de cardan niet zo blij mee. Bij ons ging de kroonpion beetje kapot, en een nieuwe zou 500,- kosten toen hebbe we em maar snel weg gedaan en een Kawasaki 80cc crosser gekocht.
Dat ding kon ik in de 3e nog op de achterwielen krijgen. We hebben em 6 jaar lang gehad, hij werd altijd uit de schuur getrokken en direct vol gas mee weg gereden Luchtfilter hebben we nooit naar gekeken (zat er ook altijd droog in), en ook de olie deden we niet veel aan, hebben we 1 keer andere in gedaan.
Alleen je moet er niet al te overdreven hoog mee springen, daar is de cardan niet zo blij mee. Bij ons ging de kroonpion beetje kapot, en een nieuwe zou 500,- kosten toen hebbe we em maar snel weg gedaan en een Kawasaki 80cc crosser gekocht.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadracer
kheb lt80 gehad bom fijn quadje en snel gingem ook met paar mods
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
- Yamaster
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Ik heb ook een lt 80 gehad, bom machintje en niet kapot te krijgen
Heb er twee jaar mee rondgereden en nooit de luchtfilter bekeken zodat hij er op het einde er rot in stak met gras enz... En hij bleef bollen
Heb er twee jaar mee rondgereden en nooit de luchtfilter bekeken zodat hij er op het einde er rot in stak met gras enz... En hij bleef bollen
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
==> www.bojar-racing.be <==