Als je graag een avatar onder je naam wil, maar je weet niet hoe, kan ik die wel voor je maken. Als ik online ben moet dat geen probleem zijn.
Laat me maar weten wat je graag van foto onder je naam wil en ik doe m'n best er ééntje voor je te creëren.
Dan geef ik je de url die je dan gewoon kopiert en plakt in het 'Avatar paneel' onderaan je eigen Profiel.
(om bij je 'Avatar Paneel' te komen moet je bovenaan klikken op 'Profiel'. Scroll dan helemaal naar beneden tot aan je 'Avatar Paneel' bent)
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op za 23 apr, 2005 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarvoor heb je alle foto's nodig die achtereenvolgens getoond zullen worden. Voor die van mij had ik er 30 nodig die je dan met Ulead GIF animator een gif foto van laat maken. Je hoeft dan enkel naar elke foto te browsen en het programmatje maakt voor jou een geanimeerde gif foto.
QuadGirl schreef:en allemaal nog ns mooi uitsnijden ook voor die egale achtergrond?
Neen, heb ik niet uitgesneden
Ik had geluk doordat ik screenshots getrokken heb van deze 360° look op de YFZ450 van yamaha-motor.com
maart 'k heb de foto's wel geresized op avatar-grootte