Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
ze hebben enkel de piston vervangen,alles eens gereinigd met injectie reiniger,alle electronica nagezien, en een beetje overdreven met hun werkuren achteraf.als ze dat allemaal samen telde kwamen ze uit op 804.54€
de volgende keer doe ik dit zelf en spaar ik makkelijk de helft uit.want je mag gaan naar welke quadzaak ook allemaal zullen ze ervoor zorgen dat ze genoeg aan je verdienen het is allemaal pure geldkwestie.
de volgende keer doe ik dit zelf en spaar ik makkelijk de helft uit.want je mag gaan naar welke quadzaak ook allemaal zullen ze ervoor zorgen dat ze genoeg aan je verdienen het is allemaal pure geldkwestie.
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
Piston vervangen zou ik nu niet direct volledige revisie noemen 
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
800euro enkel voor piston en een nazicht?
piston van goud ofzo?
die mannen hebben er idd fors op verdient. Waar ben je geweest? quadshop zeker?
maar hij loopt weer, wat nu toch wel het belangrijkst is
volgende keer misschien eens overwegen ergens anders te gaan... of zelf doen natuurlijk.
maar hij loopt weer, wat nu toch wel het belangrijkst is
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Ik hou de naam van de zaak liever voor mezelf,maar als je nadenkt weet je wel waarHanzie schreef:800euro enkel voor piston en een nazicht?piston van goud ofzo?
![]()
maar hij loopt weer, wat nu toch wel het belangrijkst isvolgende keer misschien eens overwegen ergens anders te gaan... of zelf doen natuurlijk.
en de volgende keer doe ik het uiteraard eens zelf.
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
150 euro voor een piston en dan brut geschat 650 euro aan werkuren en brol die hij nodig had.
Dit zou dan ongeveer 15h werk zijn. Reken 1h30 voor blok uithalen x2 is 3h heb je nog 12h voor cilinderkop af te nemen en cilinder en alles wat errond hangt. Das dus ongeveer 6h voor demontage. Da kan in veeeeel minder tijd oftewel was het een lamzak die eraan werkte.
Dit zou dan ongeveer 15h werk zijn. Reken 1h30 voor blok uithalen x2 is 3h heb je nog 12h voor cilinderkop af te nemen en cilinder en alles wat errond hangt. Das dus ongeveer 6h voor demontage. Da kan in veeeeel minder tijd oftewel was het een lamzak die eraan werkte.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Voor nieuwe cylinder moet je toch blok niet uithalen ?Sg6 schreef:150 euro voor een piston en dan brut geschat 650 euro aan werkuren en brol die hij nodig had.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Piston steken zou ik enkel zelf doen als je er technisch voor aangelegd bent, al ervaring hebt en minstens met service manual bij de hand, anders zouden kosten wel nog groter kunnen zijn als het niet goed is uitgevoerd...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Ben onderhoudsmechanicien,heb 3 jaar avondschool automechanica gevolgd,3 oldtimers gerestaureerd en gereviseerd en de service manual heb ik ook dus dat zal wel lukken zeker!No Limit YFZ schreef:Piston steken zou ik enkel zelf doen als je er technisch voor aangelegd bent, al ervaring hebt en minstens met service manual bij de hand, anders zouden kosten wel nog groter kunnen zijn als het niet goed is uitgevoerd...
Maar is het goed te doen met het blok er nog in?