Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
Suzuki lt-r na 53u al aan een revisie toe
ben vandaag opgebeld door quadshop,had er al geen goed gevoel bij en wat bleek dus
na amper 53 uur quad plezier is het al zover.
ze hadden de compressie opgemeten en die was amper de helft van wat moest
dit wil dus zeggen dat als hij volgende keer weer rond de 50u aan een revisie toe is dat
ik hem dan verkoop voor een ander merk.khad gedacht dat de lt-r gemakelijk 90u aan kon maar zo blijkt het dus niet te zijn.
suzuki rijders u bent gewaarschuwd!
na amper 53 uur quad plezier is het al zover.
ze hadden de compressie opgemeten en die was amper de helft van wat moest
dit wil dus zeggen dat als hij volgende keer weer rond de 50u aan een revisie toe is dat
ik hem dan verkoop voor een ander merk.khad gedacht dat de lt-r gemakelijk 90u aan kon maar zo blijkt het dus niet te zijn.
suzuki rijders u bent gewaarschuwd!
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jama als je dan ziet wat een power zo een 450 heeft dan ben je gewoon verloren.
ik wist dit ook op voorhand hoor dat het geld ging kosten in onderhoud maar had nooit gedacht zo vlug want dit is abnormaal vind ik
ik weet niet gutte,ik heb gezegd tegen de mecanicien.vervang alles wat aan vervanging toe is
maar hou me de oude stukken bij zodat ik achteraf eens kan zien hoe die eraan toe waren.
en je zei daar iets van onderhouden,dat speelt een heel belangrijke rol volgens de voorschriften dat men maakt en geloof me hij is onderhouden.
om de 10u groot onderhoud + kleppen speling regelen en je ziet wel dat dit niet veel uitmaakt op termijn.
ik wist dit ook op voorhand hoor dat het geld ging kosten in onderhoud maar had nooit gedacht zo vlug want dit is abnormaal vind ik
ik weet niet gutte,ik heb gezegd tegen de mecanicien.vervang alles wat aan vervanging toe is
maar hou me de oude stukken bij zodat ik achteraf eens kan zien hoe die eraan toe waren.
en je zei daar iets van onderhouden,dat speelt een heel belangrijke rol volgens de voorschriften dat men maakt en geloof me hij is onderhouden.
om de 10u groot onderhoud + kleppen speling regelen en je ziet wel dat dit niet veel uitmaakt op termijn.
Free will*Free ride*Free style
SUZUKI LT-R 450
SUZUKI LT-R 450
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Dit weet je op voorhand als je zo een quad koopt
als hij 50uur heeft binnen doen en laten vernieuwen om zeker te zijn
als hij 50uur heeft binnen doen en laten vernieuwen om zeker te zijn
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html