Daan's Suzuki LTZ400 SM +++Upd. P16+++
Re: Daan's Suzuki LTZ400 SM (Nieuwe Udates Pag. #9)
Alleen 2009 of nieuwer hebben injectie maar deze hebben ook een ander uiterlijk, lijkt een beetje op de LTR
Als je de definitieve tekst hebt moet je hierna een aantal laagjes blankelak er over spuiten, dan kunnen de stikkers niet meer loslaten en komt er geen vuil tussen.

Als je de definitieve tekst hebt moet je hierna een aantal laagjes blankelak er over spuiten, dan kunnen de stikkers niet meer loslaten en komt er geen vuil tussen.
Heb ik zelf ook gedaan.
Dit is een aluminium plaatje waar ik met een schuurspons en een hele fijne korrel schuurpapier het logo in heb geschuurd. Op de foto niet goed zichtbaar maar je krijg een geborsteld effect. Hierna een laagje blankelak er over zodat de aluminium niet verkleurt.

Nog een keer een andere stickers set zoeken. Maar dit is beter als de standaard labels

Dit is een aluminium plaatje waar ik met een schuurspons en een hele fijne korrel schuurpapier het logo in heb geschuurd. Op de foto niet goed zichtbaar maar je krijg een geborsteld effect. Hierna een laagje blankelak er over zodat de aluminium niet verkleurt.

Nog een keer een andere stickers set zoeken. Maar dit is beter als de standaard labels

Ziet er tof uit, zal wel wat werk geweest zijn om het Suzuki logo er zo netjes in geschuurd te krijgen!
Trouwens, dit zijn de foto's van de "quadmeeting" van gisteren in Maaseik. Alleen Shuttle (Kevin) was komen opdagen....was al bang dat er helemaal niemand meer kwam! Het was dan ook écht bagger weer!!! Begin een half uurtje droog...erna flinke plensbuien.
Hier de foto's genomen in Maaseik en in de haven in Roermond:

Trouwens, dit zijn de foto's van de "quadmeeting" van gisteren in Maaseik. Alleen Shuttle (Kevin) was komen opdagen....was al bang dat er helemaal niemand meer kwam! Het was dan ook écht bagger weer!!! Begin een half uurtje droog...erna flinke plensbuien.
Hier de foto's genomen in Maaseik en in de haven in Roermond:

Laatst gewijzigd door Daniello op ma 15 nov, 2010 21:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM

Banshee CT-Racing SM
Re: Daan's Suzuki LTZ400 SM (Nieuwe Udates Pag. #10)
nice ltzzzzz's voorkeur gaat uit naar de zwarte 

- sjmallie94
 - Quadverslaafde

- Contacteer:

ziet er goed uit (Y) jammer dat we geen tijd hadden anders waren we ook gekomen , ondanks het weer 
 volgende keer beter. 
wat ik wel jammer vind is die scooter bandjes op je quad kevin
 dat is echt niet mijn smaak

wat ik wel jammer vind is die scooter bandjes op je quad kevin
Barossa Cheetah 170 cc  >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .   
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!

Suzuki my way of life

- 
				tjobbie
 - Quadverslaafde

mwah, ik vind het wel dik staan, maar idd. ieder z,n smaak 

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
 - Quadverslaafde

- Contacteer:

idd , wil zelf later van die dikken bandjes achter als voor , maar zal nog even paar jaartjes moeten wachten 
 komt nog 

Barossa Cheetah 170 cc  >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .   
Suzuki my way of life

Suzuki my way of life

- jumper2110
 - Quadracer

Mooie fotos en hele mooie quads allebei! Spijtig van het weer, maar de fotos zijn de moeite! 

Ben ook niet voor scooterbanden, maar ik rij dat deze kaal zijn en dan haal ik mij andere.sjmallie94 schreef:ziet er goed uit (Y) jammer dat we geen tijd hadden anders waren we ook gekomen , ondanks het weervolgende keer beter.
wat ik wel jammer vind is die scooter bandjes op je quad kevindat is echt niet mijn smaak
Probleem is dat ik wel al 4000 km doe met die banden en er is nog niks vanaf
- 
				craemertje
 - Quadrider

Re: Daan's Suzuki LTZ400 SM
mooie pics aleen spijtig dat die groene daar zo,n lamp op zijn stuur heeft gemonteerd.is nu net zoals een ouwe blaster