Daan's Suzuki LTZ400 SM +++Upd. P16+++

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Daan's Suzuki LTZ400 SM +++Upd. P16+++

Bericht door Daniello »

He mensen!

Ik ben geslaagd voor mijn nieuwe quad, het is de Suzuki LTZ400 Valenti Racing Edition geworden.

De aankoop van de Yamaha YFZ450 waarover ik een topic gestart had, is niet doorgegaan. De verkoper ervan begon moeilijk te doen toen ik hem naar het onderhoud en de evt. draaiuren / kmstand vroeg... dat ik geen lastige vragen moest gaan stellen "hij loopt toch goed" :verymad:

Op de foto's zag de LTZ er goed uit...ik kon het niet laten en ben hem gaan ophalen. Even busje gehuurd en erna 2.40u heen en 2.40u terug gereden met de nieuwe aanwinst en een berg aan extra spullen :applaus:

Ik heb de machine inmiddels achteren een standje hoger gezet, wat extra stickers geplaatst en ook wat verwijderd. De Douglas voorvelgen heb ik net laten balanceren, waardoor hij meteen een stuk rustiger aan het stuur is. De stuurdemper zat los in zijn clamp, waardoor deze niet werkte. Na ales goed schoon gemaakt te hebben (de vorige eigenaar? had de stuurdemper ingevet, zodat deze nog beter gleed in de clamp???). Nu werkt hij weer naar behoren en is fijn in 8 standen verstelbaar. Heel fijn!!! Zometeen ga ik even de voorvelgen met de scooterbandjes monteren. Ook heb ik even de lekkage aan de achterremklauw onderzocht, schijnt de o-ring te zijn die het asje van de handrem afdicht....zomteeen even uitelkaar trekken en vernieuwen. Ook moet ik even kijken wat er met de Vapor is...die is niet helemaal lekker aangesloten, omdat deze telkens reset als ik van contact af ga....dus de kmstand begint telkens weer op 0km.

Tsja en voor de rest....ik wil hem voor de winter weer terug op originele hoogte hebben + een set velgen met offroad banden monteren :mrgreen:

Jullie kennen hem vast, maar een paar mooie foto's + updates zullen nog volgen.

Grtz

Daan

PS: Is de Valenti Racing uitvoering alleen optisch anders dan een gewone LTZ? Hun site is Italiaans en daar ben ik niet zo'n kei in...
Laatst gewijzigd door Daniello op wo 15 dec, 2010 19:32, 16 keer totaal gewijzigd.
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Gielen_24
Quad Expert
Quad Expert

Re: Daan's Suzuki LTZ400 Valenti Racing

Bericht door Gielen_24 »

echt een parreltje
heb ook een ltz400 maar dan cross :D
vind die douglas velgen echt super 8)
suzuki ltz 400 special edition :crosser: :crosser:
Jazzy
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Jazzy »

Gefeliciteerd, dat is een hele mooie quad. Veel plezier er mee!
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'

Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Proficiat met je aankoop. Post maar snel foto's en ik zie je wel en keer voorbij rijden in sittard :D
jumper2110
Quadracer
Quadracer

Bericht door jumper2110 »

Ik ben benieuwd naar de fotos én moest je te weten komen hoe je het probleem met de Vapor kan oplossen, ben ik heel benieuwd hoe :p Ik heb namelijk net het zelfde probleem..
maxxer
Quadracer
Quadracer

Bericht door maxxer »

:applaus: proficiat met je aankoop :wink:
post ma rap wa fotokes
grtjzz
<<<MAXXER_300>>>
zegro
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door zegro »

he veel plezier met je nieuwe aanwinst ,is zeker een vette ltz.
Is deze trouwens ook niet van HKW geweest
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Daniello »

quad-racerrr schreef:Proficiat met je aankoop. Post maar snel foto's en ik zie je wel en keer voorbij rijden in sittard :D
Foto's komen zodra ik tijd heb en als de quad helemaal toppie gepoetst is...

Als je komende tijd een flink brul en snel erna een zwarte quad met een mannetje in wit crosspak voorbij ziet komen weet je wie het is :mrgreen:
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Daniello »

zegro schreef:he veel plezier met je nieuwe aanwinst ,is zeker een vette ltz.
Is deze trouwens ook niet van HKW geweest
Dank je en ja het klopt, de quad is (had zelf ook even nagekeken voor de aankoop) idd van HKW geweest.
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Als je een x savonds langs de nettorama ( rijksweg) rijd zal ik je vast herkennen :P
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Daniello »

quad-racerrr schreef:Als je een x savonds langs de nettorama ( rijksweg) rijd zal ik je vast herkennen :P
Werk je bij de Netto dan? Trouwens, ik had net even je filmpje van de Warrior bekeken op Youtube...ziet er strak uit dat ding! En al helemaal met die Maier kappen erop. Ik heb nog een adres in Sittard waar je evt. je zadelhoes door een zwarte kunt laten vervangen, dat staat optisch wat beter dan die blauwe :wink: (weet wel niet wat dat gaat kosten).
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Nee men vriendin woont er boven. Dus daar ben ik ook savonds te vinden :D

Hmm de quad zal denk ik nu een hele tijd in de garage staan. Weer is er toch niet meer na enz.
Veel werken en ja savonds naar de vriendin. Dus geen tijd meer voor de quad :verymad:

Heb nog een 2de quad staan die ik nog altijd moet afmaken. Maar kom er niet aan toe.
En zondag is mijn enige ''rustdag'' en ja dan ben ik te lui om wat te doen :D
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Daniello »

Ah ok dan...dacht al "met jou leeftijd nog bij de Netto werken" :D

Geen weer voor, gewoon gaan. Ben eergisteren en gister ook flink gaan touren, volgns mij in totaal een uur of 6...en tijd moet je voor alles maken, toch?

Zeg, weet jij of er wel eens ritten of meetings/dergelijke hier in de buurt zijn? Lijkt me in iig wel leuk om eens met andere wat te gaan rijden...aangezien jij geen tijd meer ervoor hebt :wink:
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Mijn leeftijd :lol: Ben net 21 geworden :D

Hier zijn niet echt ritten. Maar onzo zuiderburen houden wel vaker ritten.

Een rit die echt aan te raden is en ( ja ik zeg het al elk jaar ) Waar ik zeker ook mee wil rijden is met de rit van Kris ( yamahakoppel )

Ik ben wel vaker gevraagd of er ritten waren hier in et zuiden. Dus er zijn meer belangstellende.

Dus dat komt goed ;)
Daniello
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Daniello »

Ja, want ik kom hier bij ons geregeld quads tegen op de weg. Maarja, als die niet hier op het forum zitten...dan is er weinig te organiseren he :cry:

Maargoed, wij kunnen misschien binnenkort eens een avondje / dagje gaan rijden ofzo...
Grtz Daan

Banshee CT-Racing SM
Plaats reactie