Banshee en MX?
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
je hebt zelfs 525 kits voor shee
ik vind zelf dat een banshee helemaal niet zo slecht is voor mx
ik heb jaren banshee gereden, alleen mx
je moet er alleen me leren rijden
en je moet je steppies verder naar achteren zetten, dan komt je gewicht meer naar achteren
en je moet meer naar achteren zitten dat een andere quad,echt heel overdreven, tot je haast achter je zadel zit
ik wil wel is wat af spreken, dan kan je het proberen
moet je allen wel ver rijden
ik vind zelf dat een banshee helemaal niet zo slecht is voor mx
ik heb jaren banshee gereden, alleen mx
je moet er alleen me leren rijden
en je moet je steppies verder naar achteren zetten, dan komt je gewicht meer naar achteren
en je moet meer naar achteren zitten dat een andere quad,echt heel overdreven, tot je haast achter je zadel zit
ik wil wel is wat af spreken, dan kan je het proberen
moet je allen wel ver rijden
ik ben het helemaal met mx jake eens
ik rijd al 2 jaar met een zo goed las standaard banshee op de motorcros baan en bevalt uitermate goed je moet er alleen mee kunnen rijden en ik denk dat jullie dat niet kunnen of jaloers zijn zoals al eens meer vermeld heb ik eens op een offroad evenement gereden waar ook raptors etc rijden maar deze konden mij niet bijhouden
ik rijd al 2 jaar met een zo goed las standaard banshee op de motorcros baan en bevalt uitermate goed je moet er alleen mee kunnen rijden en ik denk dat jullie dat niet kunnen of jaloers zijn zoals al eens meer vermeld heb ik eens op een offroad evenement gereden waar ook raptors etc rijden maar deze konden mij niet bijhouden
Ikke is blij met mijn Banshee.
Helemaal standaard en misschien ligt het aan mij maar ik rij na 3x trainen voorop (meerijden een quadzilla, raptor660 en een blastertje). Ik heb weinig last van gek veel schakelen maar misschien ligt dat aan mijn 45-tandwiel.
Misschien is het een goede tip om benzine reservoir bakjes aan te sluiten op je spruitstukken. Dit helpt enorm met het oppakken van de throttle.
Geen dode punten meer maar altijd full-power. (een echte aanrader voor crossers).
Verder is het supergaaf wanneer je een banshee met een kenteken hebt.
Er is bijna niks wat tegenstand kan bieden bij het verkeerslicht. (op de yamaha R1 van mijn broertje na dan).
Maar als ik een ander uitlaatsetje heb probeer ik die drag nog 1x
Ik zie wel de nieuwe 450 4-takts enorm goed rijden op de mx baan.
Toch ligt het aan de rijder naar mijn mening hoor. Volgens de boeken staat de banshee al sinds 1987 te boek als nr1, toch
Helemaal standaard en misschien ligt het aan mij maar ik rij na 3x trainen voorop (meerijden een quadzilla, raptor660 en een blastertje). Ik heb weinig last van gek veel schakelen maar misschien ligt dat aan mijn 45-tandwiel.
Misschien is het een goede tip om benzine reservoir bakjes aan te sluiten op je spruitstukken. Dit helpt enorm met het oppakken van de throttle.
Geen dode punten meer maar altijd full-power. (een echte aanrader voor crossers).
Verder is het supergaaf wanneer je een banshee met een kenteken hebt.
Er is bijna niks wat tegenstand kan bieden bij het verkeerslicht. (op de yamaha R1 van mijn broertje na dan).
Maar als ik een ander uitlaatsetje heb probeer ik die drag nog 1x
Ik zie wel de nieuwe 450 4-takts enorm goed rijden op de mx baan.
Toch ligt het aan de rijder naar mijn mening hoor. Volgens de boeken staat de banshee al sinds 1987 te boek als nr1, toch
Ride Fast, Life Is Short....
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer: