Pagina 2 van 6
Geplaatst: za 27 dec, 2003 19:27
door bansheefreak
hij heeft hem naar luik gedaan om te rejetten en een 500cc kit(heeft nu 80pk)dus nu is ie wel gerejet
Geplaatst: za 27 dec, 2003 19:43
door Mika
500cc kit op een Banshee
Lijkt me wat veel, maar ja, je kan er maar plezier aan hebben he
Geplaatst: za 27 dec, 2003 21:53
door mx jake
je hebt zelfs 525 kits voor shee
ik vind zelf dat een banshee helemaal niet zo slecht is voor mx
ik heb jaren banshee gereden, alleen mx
je moet er alleen me leren rijden
en je moet je steppies verder naar achteren zetten, dan komt je gewicht meer naar achteren
en je moet meer naar achteren zitten dat een andere quad,echt heel overdreven, tot je haast achter je zadel zit
ik wil wel is wat af spreken, dan kan je het proberen
moet je allen wel ver rijden
Geplaatst: za 27 dec, 2003 23:19
door Ralph
Kan je toch beter een quad nemen die wel geschikt is voor MX, scheelt je een hoop gezever
Geplaatst: di 30 dec, 2003 23:21
door bansheefreakie
ik ben het helemaal met mx jake eens
ik rijd al 2 jaar met een zo goed las standaard banshee op de motorcros baan en bevalt uitermate goed je moet er alleen mee kunnen rijden en ik denk dat jullie dat niet kunnen of jaloers zijn zoals al eens meer vermeld heb ik eens op een offroad evenement gereden waar ook raptors etc rijden maar deze konden mij niet bijhouden
Geplaatst: di 30 dec, 2003 23:47
door Ralph
Ik ben niet jaloers, maar ik vind het een beetje raar dat je een quad gaat aanpassen terwijl je ook een ander model kunt kopen wat er beter voor geschikt is. Maar je mag het zelf weten, ieder z'n eigen keus.
Geplaatst: ma 12 jan, 2004 20:33
door mx jake
geen 1 quad is zo als je hem wil hebben
kijk maar naar kenny zijn thunder 450
en een shee loopt keihard en altijd
en als je blok kapot is koop je voor een paar honderd € een ander blok
er is zo veel te koop van shee of rd 350
en het past allemaal op elkaar
Geplaatst: zo 22 aug, 2004 23:03
door Marcos
Ikke is blij met mijn Banshee.
Helemaal standaard en misschien ligt het aan mij maar ik rij na 3x trainen voorop (meerijden een quadzilla, raptor660 en een blastertje). Ik heb weinig last van gek veel schakelen maar misschien ligt dat aan mijn 45-tandwiel.
Misschien is het een goede tip om benzine reservoir bakjes aan te sluiten op je spruitstukken. Dit helpt enorm met het oppakken van de throttle.
Geen dode punten meer maar altijd full-power. (een echte aanrader voor crossers).
Verder is het supergaaf wanneer je een banshee met een kenteken hebt.
Er is bijna niks wat tegenstand kan bieden bij het verkeerslicht. (op de yamaha R1 van mijn broertje na dan).
Maar als ik een ander uitlaatsetje heb probeer ik die drag nog 1x
Ik zie wel de nieuwe 450 4-takts enorm goed rijden op de mx baan.
Toch ligt het aan de rijder naar mijn mening hoor. Volgens de boeken staat de banshee al sinds 1987 te boek als nr1, toch
Geplaatst: ma 23 aug, 2004 18:59
door Banshee-Boy
koop maar gauw een banshee is een heel tof quad en nu ja is nie geschikt voor op mx is nie waar ligt gewoon aan de cauffer
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 17:46
door keesie
geen dode punten, maar altijd full power ????
onderin is een banshee als een brommer, en bovenin weer te veel spin.
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 18:04
door R rider
Banshee-Boy schreef:koop maar gauw een banshee is een heel tof quad en nu ja is nie geschikt voor op mx is nie waar ligt gewoon aan de cauffer
Teunie heeft al een kfx b**n !
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 19:06
door Banshee-Boy
dat is nieuw da wist ik nie
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 22:04
door Teunie
Al bijna een half jaar
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 22:05
door Hanzie
en al bijna zo gaar als z'n honda
Geplaatst: wo 25 aug, 2004 22:05
door Teunie
Hanzie schreef:en al bijna zo gaar als z'n honda
Ik heb mn frame tenminste nog niet kapotgesprongen