Quad Adventure Park schreef:RAW ONE schreef:jullie hebben gelijk blasters zijn ook Yamaha's ik bedoelde eigenlijk meer de Raptors*&^%$?@#%^$ 
ik ben benieuwd wat de interesse is in verhuur van quads ik hoop dat er veel interesse is, wat betreft de onkosten en problemen aan de quads zijn dingen die je moet overwegen en eventueel verrekenen in de prijs.
Ik heb gekeken voor de Blasters en dit zijn zeker goede quads die in aanmerking komen voor de eventuele verhuur.
Trouwens wat betreft de quads die stuk of mankementen kunnen gaan vertonen is er altijd een mogelijk om je hier tegen te verzekeren, de kosten zijn dan ook iets om te overwegen.
Quad-pro's laat jullie mening horen
Hallo , ik heb de Quad Adventure Park met Kawasaki Quads. Ik heb ook het Verhuur op de normale Straat obgegeben, teviel kapot man kan niet alles sofort erkennen , krume Spurstang etc. maar op onser cross terrein en als gevurde touren OK !! je hebt de mensen en maschine direkt voor de ogen...maar rijk werd je damet niet, vor verhuur am besten automaten en 1 of 2 met schakeling? viel success Groet Geoff

klopt alles gaat stuk,bij verhuur heeft niemand respect voor het materiaal ,u verzekering voor een 150cc loopt al op tot 700 euro het stuk!!! dus als u gaat voor een raptor ligt u zeker aan 1200 euro min. dan is dit nog geen omnium!! als hij gestolen is bent u ook niet verzekerd,maandelijkse btw kosten- min.800 euro! weet goed waar je aan begint,winst kan je er zeker niet uithalen,en als je een prive terein vindt die je mag verhuren dan is dit een wonder! ,ik heb gans vlaanderen afgezocht en overal kreeg ik geen goedkeuring,is niet zo simpel als het lijkt,moest het simpel zijn had je veel meer verhuurders!,ik ben begonnen met buggy's,zijn oersterk,kosten niet veel in aankoop,en zijn kwa verzekering de goedkoopste,omdat ze lager risicofactor hebben(omkantelen,uit de bocht en zo tozv quad) ,maar toch iedere dag brokken,en dan komt het hoor,is mijn schuld niet ik betaal dat niet ik ga naar de politie enzenzenzenz ..... uiteindelijk verlies je altijd,jammmmmmer,maar is zo! 
denk maar goed na vooraleer je er aan begint,en geloof niemand die zegt,oh meneer ik ga er niet mee geweldig rijden hoor,die zijn de ergste,weet ook,dat bij verhuur de leeftijd op 21 ligt en niet op 18,dan vallen er al een hoop klanten af,niet,verzekering dekt niet onder de 21 jaar .........