verhuur quads op crossterein

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Het is een rare vertaling, maar niet minder leesbaar dan die zinnen die de Belgen hier soms plaatsen :)
Onervaren mensen doen soms de raarste dingen ermee, ik heb ze weleens zien rijden in Amsterdam en er ook verhalen over gehoort. Schakelen zonder koppeling, de quad met hoge snelheid een zandberg inrijden, enz...
Daarmee zit je ook nog dat als je dit op de maasvlakte wilt doen, dat het daar op een drukke dag best gevaarlijk is om te rijden, zelfs voor een ervaren persoon.
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

Quad Adventure Park schreef:
RAW ONE schreef:jullie hebben gelijk blasters zijn ook Yamaha's ik bedoelde eigenlijk meer de Raptors*&^%$?@#%^$
ik ben benieuwd wat de interesse is in verhuur van quads ik hoop dat er veel interesse is, wat betreft de onkosten en problemen aan de quads zijn dingen die je moet overwegen en eventueel verrekenen in de prijs.
Ik heb gekeken voor de Blasters en dit zijn zeker goede quads die in aanmerking komen voor de eventuele verhuur.
Trouwens wat betreft de quads die stuk of mankementen kunnen gaan vertonen is er altijd een mogelijk om je hier tegen te verzekeren, de kosten zijn dan ook iets om te overwegen.

Quad-pro's laat jullie mening horen
Hallo , ik heb de Quad Adventure Park met Kawasaki Quads. Ik heb ook het Verhuur op de normale Straat obgegeben, teviel kapot man kan niet alles sofort erkennen , krume Spurstang etc. maar op onser cross terrein en als gevurde touren OK !! je hebt de mensen en maschine direkt voor de ogen...maar rijk werd je damet niet, vor verhuur am besten automaten en 1 of 2 met schakeling? viel success Groet Geoff

klopt alles gaat stuk,bij verhuur heeft niemand respect voor het materiaal ,u verzekering voor een 150cc loopt al op tot 700 euro het stuk!!! dus als u gaat voor een raptor ligt u zeker aan 1200 euro min. dan is dit nog geen omnium!! als hij gestolen is bent u ook niet verzekerd,maandelijkse btw kosten- min.800 euro! weet goed waar je aan begint,winst kan je er zeker niet uithalen,en als je een prive terein vindt die je mag verhuren dan is dit een wonder! ,ik heb gans vlaanderen afgezocht en overal kreeg ik geen goedkeuring,is niet zo simpel als het lijkt,moest het simpel zijn had je veel meer verhuurders!,ik ben begonnen met buggy's,zijn oersterk,kosten niet veel in aankoop,en zijn kwa verzekering de goedkoopste,omdat ze lager risicofactor hebben(omkantelen,uit de bocht en zo tozv quad) ,maar toch iedere dag brokken,en dan komt het hoor,is mijn schuld niet ik betaal dat niet ik ga naar de politie enzenzenzenz ..... uiteindelijk verlies je altijd,jammmmmmer,maar is zo!

denk maar goed na vooraleer je er aan begint,en geloof niemand die zegt,oh meneer ik ga er niet mee geweldig rijden hoor,die zijn de ergste,weet ook,dat bij verhuur de leeftijd op 21 ligt en niet op 18,dan vallen er al een hoop klanten af,niet,verzekering dekt niet onder de 21 jaar .........
RAW ONE
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door RAW ONE »

de tips en opmerkingen zijn zeer gewaardeerd, dus de conclusie is eigenlijk dat het onbegonnen werk is om quads te gaan verhuren.

dit is wel heel jammer want ik had graag zoiets begonnen (niet op de maasvlakte!!)

mocht ik er nog iets over willen weten dan plaats ik weer iets op het forum, ik ga er zelf nog eens goed over nadenken!!!!
Yamaha Raptor 660 2005 special edition
Subaru Impreza 2004 WRX Turbo
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
www.quickandbrightperformance.nl
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Misschien eens klein beginnen met wat tweedehands quads?
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

Ralph schreef:Misschien eens klein beginnen met wat tweedehands quads?
als zelfstandige mag je geen tweedehands quads aankopen voor verhuur,erg he,ze weten overal iets voor hoor,kunnen niet verdragen dat "de kleine mens" ook een cent wil bijverdienen,u moet maandelijks kweet niet hoeveel betalen voor nieuwe ziekenkas,achter 2 maanden moest ik al 799 euro belastingen betaln,iedere maand 800 euro sociale bijdragen,1000 euro onkosten per maand aan onderdelen,enzenzenz,had 200 euro winst per week als het meezat,verkoop een goed low buget auto in het zwart en je hebt op 1 dag 500 euro winst! begrijp je,is triestig maar is zo,iedereen in west-vlaanderen is er bijna mee gestopt, jammer,
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

u kan beetje alles omzeilen zoals de meeste doen,eentje hier en daar in het zwart verhuren,langer wachten met herstellingen en onderhoud,enzenzenz ,beetje foefelen met verzekering en hem gewoon zo verzekeringen (150 euro ipv 1220 euro!) maar als er een ongeval gebeurd ben jij de dupe,dan mag je alles! betalen,wil u liever goed op de hoogte brengen zodoende u geen onodige kosten maakt,u mag dit an iedere eerlijke verhuurder vragen ,iedereen gaat zelfde antwoorden :cry:
Slider
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Slider »

Ik vrees dat Coragjo gelijk heeft hierin!! Onervaren mensen met spullen die niet van hun zijn dat is vragen om elende..
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

Slider schreef:Ik vrees dat Coragjo gelijk heeft hierin!! Onervaren mensen met spullen die niet van hun zijn dat is vragen om elende..

is heeeeeeeeel spijtig want er is veel vraag naar maar u zal de dupe zijn
Plaats reactie