Batterij bijvullen? --> UPD8
Bon, batterij is dus bijgevuld en volledig opgeladen. Mn lichten werken normaal MAAAARRR hij start gewoon NIET! Als ik da wil doen, dan geeft hij een klik aan de relais en de batterij geeft een vonk. Daarna niets meer (geen licht) zonder eerst de batterij af te koppelen en dan weer terug aan. Als ik hem in neutraal zet, dan brandt evengoed mn rood lampje dat ie 'zogezegd' in achteruit staat Anybody?
en wat verklaring heb je voor het branden van het achteruitrijlampje? Het enige wat ik hiervoor nog gedaan heb, zijn de kabels van mijn voorste lichten verlengd. Die werken normaal nu, maar zou er mss erges kortsluiting kunnen zitten? Is normaal toch geen speciale kabel voor nodig meen ik? Of kan het aan de zekeringen liggen,als die er al zijn?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ergens slechte massa gehad??
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Sorry alsk dit onderwerp nog eens naar boven haal, maar vandaag had ik net hetzelfde aan de hand. Blok is juist terug van revisie en heb hem geïnstalleerd. Alle kabeltjes aangesloten, NIEUWE batterij gehaald. Ik draai sleutel om, en weeral brandt het Reverse lampje terwijl ie in neutraal staat. Zet ik de hendel in achteruit, dan gaat het Neutral lampje branden. Ik probeerde hem te starten ( bougie zat er niet in om hem wat sneller te laten starten), hij wou wel starten, maar lukte niet. Na een tijdje geprobeerd te hebben hoor ik alleen nog maar het tikken in de startrelais als ik hem wil starten. Zou hij, ondanks dat ik een volledig nieuwe batterij heb gestoken, toch niet genoeg kracht van de batterij krijgen? Ik vind het zo raar...Moet een nieuwe batterij ook eerst opgeladen worden?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
-