Pagina 2 van 3
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 18:23
door HUMMER
het is zen eerste quad niet hé
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 18:37
door brutus32
HUMMER schreef:het is zen eerste quad niet hé
ah nie gezien
mea culpa
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 18:38
door Red King
als ik even mag. Ik heb met een DS gereden.
Beresterkemachine en snel, maar
Geen achteruit en wie zegt dat dit geen nadeel is, die heeft in mijn ogen geen ervaring met offroad-rijden.
Zeer zwaar, niet zo geschikt voor het technische werk
En bombardier en elektriciteit = miserie
Zoals de naam het zegt is de BAJA die ideale woestijnmachine, dat bewijst ook de uitslagen in Parijs-Dakar. Minder geschikt voor in ons Belgenlandje.
Dat is mijn idee.
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 19:10
door Hellracer
Ik heb een baja gehad en was verschoten dat je een keer reed het zware geval gewoon een gedacht werd hoor.
Zoals hummer zegt je een beetje zware man zijn kan geen kwaad, ik heb het nu ook zwaar met 130cm brede quad hoor
En met bombardier zal je niet rap iets voor hebben.
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 19:21
door timo
het gaat er vooral om dat er geen achteruit op staat
geloof me dat is echt wel lastig bij trial en offroad
grt timo
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 20:14
door broozi
ik denk wel dat er best een achteruit op staatvoor beter te kunnen manuvreren is mijn gedacht he
Geplaatst: wo 22 feb, 2006 20:48
door HUMMER
voor trial en dergelijke stoten koop je dan ook een utility, en als je zo zwaar gaat offroaden zeker....
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
wat betreft electriciteit kan er veel meer fout lopen bij een raptor met zen electronische injectie denk ik dan, aan de mijne scheelt momenteel nog niets en op amerikaanse forums kom je ook geen dergelijke problemen tegen dus vraag ik me af van waar je het haalt?
Geplaatst: do 23 feb, 2006 00:24
door yahmmy the one
de 700 ziet er het lekkerste uit, oogt niet zo zwaar.
wie zegt dat je op elke hoek van de straat ene tegenkomt...
raptors zijn nu eenmaal goeie machienen.
Geplaatst: do 23 feb, 2006 00:26
door speedfreak
+ ik weet ni of da iedereen zomaar 9000 € teveel heeft he???
Geplaatst: do 23 feb, 2006 00:27
door yahmmy the one
ja is wel een pak geld, maar ge hebt nog duurdere hé
Geplaatst: do 23 feb, 2006 08:43
door Teunie
De Polaris kost 9900 nieuw...
Geplaatst: do 23 feb, 2006 10:31
door BLUE BUCK
speedfreak schreef:+ ik weet ni of da iedereen zomaar 9000 € teveel heeft he???
9000 ??
Al die opties zijn toch niet gratis ?
Geplaatst: do 23 feb, 2006 16:09
door Red King
HUMMER schreef:voor trial en dergelijke stoten koop je dan ook een utility, en als je zo zwaar gaat offroaden zeker....
ik rij om het op te delen soft-offroad(lees: alles waar je zonder meer door geraakt en zonder winche, dus geen hellingen waarvan je op je rug vliegt) en wie zegt dat het zo niet te doen is, die hoort niet thuis op een quad maar in de tennisclub ofzo...
wat betreft electriciteit kan er veel meer fout lopen bij een raptor met zen electronische injectie denk ik dan, aan de mijne scheelt momenteel nog niets en op amerikaanse forums kom je ook geen dergelijke problemen tegen dus vraag ik me af van waar je het haalt?
Wat die 4 X 4 betreft heg je gelijk, en dat heb ik dan ook gedaan.
Die electriciteit is mijn ervaring en van nog 2 mannen die ik ken, die er miserie mee hadden.
Geplaatst: do 23 feb, 2006 17:30
door HUMMER
aha, wat was dan het probleem als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
kwestie dat ik er wat aandacht aan besteed ofzo
Geplaatst: do 23 feb, 2006 18:17
door Red King
Aflopen van de batterij, dat vooral.
Lampen (vooraan)die bijna iedere rit defect gingen
En Problemen met de pinkers, maar dat had niks met Bombardier te maken, maar wel met de slechte kwaliteit van die dingen die ze er op zetten.