bombardier 650 polaris predator of raptor 700
bombardier 650 polaris predator of raptor 700
uit welke van deze zouden jullie der ene uit kiezen en welke vinden jullie de beste voor cross offroad en andere
gewoon ter info de volgende qaud zal ene van deze zijn o ja vermelden jullie de top snelheid en accerulatie ff bij thx
gewoon ter info de volgende qaud zal ene van deze zijn o ja vermelden jullie de top snelheid en accerulatie ff bij thx
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de bombardier ds heeft geen achteruit en is zwaar
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Je kan je met alle 3 best wel amuseren, maar de DS lijkt me inderdaad minder geschikt omdat hij geen achteruit heeft. Niet dat dat echt nodig is, maar af en toe is het best wel handig (zeker op de baan).
Voor de rest, ga er eens een testritje mee maken, dan merk je meteen welke voor jouw grootte, gewicht, ... het beste aanvoelt.
Voor de rest, ga er eens een testritje mee maken, dan merk je meteen welke voor jouw grootte, gewicht, ... het beste aanvoelt.
een achteruit ??Dutje#82 schreef:predator toch ook niet ? en heeft de 700r dat ?
grtz
dit heeft de predator wel
grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
-
- Quadrider
Raptor is zeker een goede quad. Niets op te zeggen. Maar je ziet er bij wijze van spreken op iedere hoek van de straat één staan. Daarom is mijn keuze op de predator troy lee gevallen. Heb vrienden met een raptor 700 en die gaan super goed, alleen is de vering van de polaris stukken beter. Raptor is ook wat goedkoper. Het zal geen simpele keuze worden. Ga ze beiden eens testen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
geen achteruit is veelmeer een handicap, wie gaat nu alleen op asfalt rijdenRalph schreef:Voor baangebruik is de DS650 wat prettiger, het nadeel blijft de achteruit, maar met een beetje spierkracht kom je er wel
van zodra je een doodlopend wegeltje inbolt moet je beginnen sukkelen EN de DS is loodzwaar...
loodzwaar, en dat noemt zich een lid van belgium toughest atv team....
allemaal mietjes volgens mij daar
er zijn al meer dan genoeg topics geweest over quasi dezelfde vraag naar advies over dezelfde quads dus me dunkt lijkt de zoekfunctie zeer handig.
En offroad gebruik is een vage omschrijving als je het mij vraagt, offroad kan in een bos/4x4 parcours zijn, veldwegen, cross parcours, je tuin....
En ook mag je niet vergeten verder te kijken dan de motor bv, er is ook nog zoiets dat zithouding noemt, maw moet je je er goed op voelen en moet je zien welke garantie voorwaarden je erbij krijgt en of die dealer of dat merk een vlotte service levert.....
allemaal mietjes volgens mij daar
er zijn al meer dan genoeg topics geweest over quasi dezelfde vraag naar advies over dezelfde quads dus me dunkt lijkt de zoekfunctie zeer handig.
En offroad gebruik is een vage omschrijving als je het mij vraagt, offroad kan in een bos/4x4 parcours zijn, veldwegen, cross parcours, je tuin....
En ook mag je niet vergeten verder te kijken dan de motor bv, er is ook nog zoiets dat zithouding noemt, maw moet je je er goed op voelen en moet je zien welke garantie voorwaarden je erbij krijgt en of die dealer of dat merk een vlotte service levert.....
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jaja,
voor iemand die een eerste quad koopt is de DS zwaar, wie dat tegenspreekt zwanst
als ge gewoon zijt van te rijden, ok allemaal aan elkaar gewaagd..
maar misschien is deze 942cc, 185km per uur snelle EATV Extreme iets voor jullie
http://forum.extreme4x4.be/viewtopic.ph ... highlight=
voor iemand die een eerste quad koopt is de DS zwaar, wie dat tegenspreekt zwanst
als ge gewoon zijt van te rijden, ok allemaal aan elkaar gewaagd..
maar misschien is deze 942cc, 185km per uur snelle EATV Extreme iets voor jullie
http://forum.extreme4x4.be/viewtopic.ph ... highlight=