Geplaatst: zo 11 jun, 2006 12:05
zuiger heb ik besteld bij de dealer (motopro is de hoofdverdeler), kop laat ik vlakken bij www.jspp.nl Is een echte rot in het vak. Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.
Keesie heeft een testbank en is ook een rot in het vakwally schreef:Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.
waar zit hij ongeveer, en heeft hij en bedrijf?Ralph schreef:Keesie heeft een testbank en is ook een rot in het vakwally schreef:Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.
nog meer koppelwally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!
voor mijn 700 reed ik met een getunde gsxr1000 2002 (176 pk op het a-wiel 132 nm), ook op circuit. kost veel energie om voluit te gaan en alles eruit te halen. met een quad is je rijstijl totaal wat anders. niet te verglijken met motor,crossmotor of auto.yahmmy the one schreef:nog meer koppelwally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!![]()
ja wa moet da geven als hij wat getuned is...
vroeger reed ik met een R1.. in die 2 jaar heeft hij me weinig verrast, wist altijd goed hoe de moto reageerde. nu met de rappy 700tis andere koek zulle.
de moto heeft veel meer pk en liet zich gemakkelijk berijden, maar met een quad rijden is toch echt iets speciaals.
van tweekend ne maat laten rijden die nog nooit quad heeft gereden, wel na 15 min was zijn kaars uit![]()
Raptor 700
ik stel de vraag opnieuw...Skicks schreef:hoe verhoog je eigenlijk je compressie boven je zuiger?wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
komt die hoger als de standaard piston ofzo?JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie
ja , maar een heeeeeel klein beetje maar. 1mm ofzo.Skicks schreef:komt die hoger als de standaard piston ofzo?JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie
moet ge u biël en krukas met lagers dan niet veranderen? omdat er toch meer kracht op komt...wally schreef:ja , maar een heeeeeel klein beetje maar. 1mm ofzo.Skicks schreef:komt die hoger als de standaard piston ofzo?JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie