Pagina 2 van 3

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 12:05
door wally
zuiger heb ik besteld bij de dealer (motopro is de hoofdverdeler), kop laat ik vlakken bij www.jspp.nl Is een echte rot in het vak. Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 14:00
door Ralph
wally schreef:Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.
Keesie heeft een testbank en is ook een rot in het vak :)

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 14:17
door wally
Ralph schreef:
wally schreef:Daarna afstellen bij testbank, die ik nog moet zoeken.
Keesie heeft een testbank en is ook een rot in het vak :)
waar zit hij ongeveer, en heeft hij en bedrijf?

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 16:10
door Ralph
Bergambacht, bij Rotterdam. Ja hij heeft een bedrijf.

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 20:53
door yahmmy the one
het maximum vermogen is inderdaad niet gelijk ne moto, maar het koppel dat je hebt is echt ongelofelijk in elke versnelling.
ik kan gerust met baanbanden als driftend een rotonde rondrijden (allé een halve :lol: ) op droog wegdek.
en dat standaard, vindt da vet genoeg denk ik.

wat zou er zoal van pk uitbraken als je de luchtfilter, uitlaat en powercommander steekt?
op welke vlakken voel je dat dan het meest?
zou dit graag eens weten, die zaken komer er namelijk ook op 8)

alvast bedankt

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 21:07
door wally
je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!

Geplaatst: zo 11 jun, 2006 22:51
door yahmmy the one
wally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!
nog meer koppel :shock:
ja wa moet da geven als hij wat getuned is...
vroeger reed ik met een R1.. in die 2 jaar heeft hij me weinig verrast, wist altijd goed hoe de moto reageerde. nu met de rappy 700 :p tis andere koek zulle.
de moto heeft veel meer pk en liet zich gemakkelijk berijden, maar met een quad rijden is toch echt iets speciaals.
van tweekend ne maat laten rijden die nog nooit quad heeft gereden, wel na 15 min was zijn kaars uit :lol:

:buig: Raptor 700 :buig:

Geplaatst: ma 12 jun, 2006 05:02
door wally
yahmmy the one schreef:
wally schreef:je weet het binnen een paar weken, en je weet het he, pk's zeggen niet veel, maar koppel is heel belangrijk!
nog meer koppel :shock:
ja wa moet da geven als hij wat getuned is...
vroeger reed ik met een R1.. in die 2 jaar heeft hij me weinig verrast, wist altijd goed hoe de moto reageerde. nu met de rappy 700 :p tis andere koek zulle.
de moto heeft veel meer pk en liet zich gemakkelijk berijden, maar met een quad rijden is toch echt iets speciaals.
van tweekend ne maat laten rijden die nog nooit quad heeft gereden, wel na 15 min was zijn kaars uit :lol:

:buig: Raptor 700 :buig:
voor mijn 700 reed ik met een getunde gsxr1000 2002 (176 pk op het a-wiel 132 nm), ook op circuit. kost veel energie om voluit te gaan en alles eruit te halen. met een quad is je rijstijl totaal wat anders. niet te verglijken met motor,crossmotor of auto.

Geplaatst: di 13 jun, 2006 21:44
door Skicks
Skicks schreef:
wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
hoe verhoog je eigenlijk je compressie boven je zuiger?
ik stel de vraag opnieuw...

Geplaatst: di 13 jun, 2006 22:15
door Ralph
Compressie boven de zuiger? Je bedoelt dus gewoon hoe je de compressie verhoogt?

Geplaatst: di 13 jun, 2006 22:20
door JohnBeton
door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie

Geplaatst: di 13 jun, 2006 23:19
door Skicks
JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie
komt die hoger als de standaard piston ofzo?

Geplaatst: wo 14 jun, 2006 05:47
door wally
Skicks schreef:
JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie
komt die hoger als de standaard piston ofzo?
ja , maar een heeeeeel klein beetje maar. 1mm ofzo.

Geplaatst: wo 14 jun, 2006 10:26
door SlOoT
Onder een zijspan is een KTM LC4 perfect. Op ebay.de kun je al een nieuwe LC4 640/660 kopen voor 1800 euro. Zijn heel betrouwbaar, het is makkelijk om aan onderdelen te kopen en ze hebben veel power.

60Nm koppel en 55PK :honger: :punk:

Geplaatst: wo 14 jun, 2006 12:36
door Skicks
wally schreef:
Skicks schreef:
JohnBeton schreef:door een hogedruk piston te steken krijg je meer compressie
komt die hoger als de standaard piston ofzo?
ja , maar een heeeeeel klein beetje maar. 1mm ofzo.
moet ge u biël en krukas met lagers dan niet veranderen? omdat er toch meer kracht op komt...