pk`s raptor
-
jeoentjuh
- Quadrunner

pk`s raptor
hoeveel pk heeft een raptor 660 en 700 blok
mischien is zon blok iets voor op zijspan
mischien is zon blok iets voor op zijspan
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Zoals?wally schreef:je kan hem gewoon lekker lui rijden, en je weet het, 3 dingen veranderen en je hebt een heel andere quad.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
En heb jij dit al gedaan? aan hoeveel pk zit je nu.
Kan je me nog eens zeggen wat "kop flowen" inhoud
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
heb inlaat,uitlaat,powercommander zitten erin. zuiger heb ik liggen (wiseco 11:1) maar zit er nog niet in. Mijn quad is op dit moment bij de quaddealer om hem om te bouwen tot staatlegaal. Dus als ik hem terug heb over 4 weken gaat de zuiger erin, kop geflowd (houd eigenlijk in dat de 'flow'door de kop verbeterd word door middel van polishen van de inlaat en uitlaat poorten, net als het bewerken van de kleppen. komt neer op 10 tot 15% meer vermogen/koppel). Zoek wel uit waar je de kop flowd, want dat kan je motor maken of breken!Sebastien schreef:wally schreef:bijna, inlaat-uitlaat-fuel controller. Daarna hogedruk zuiger en kop flowen. En dan cdi en nokkenassen.
En heb jij dit al gedaan? aan hoeveel pk zit je nu.
Kan je me nog eens zeggen wat "kop flowen" inhoud
hmmmmmm. eat me..
en waar laat jij dat doen en hoeveel kost het zo. mss laat ik het later ook doen