Pagina 2 van 2
Geplaatst: za 29 jul, 2006 22:03
door peet #77
Den Bert is nen rappen he
Geplaatst: wo 02 aug, 2006 07:18
door keesie
he Teunie,
hoe is de passing tov splining N-duro en de wielnaven en tandwiel-en remschijf hub, is die net zo strak als origineel? dus nauwelijks speling voordat de moer wordt aangedraaid?
ik heb zelf andere aftermarket as en daar zit naar mijn mening teveel "losse" speling op.
bedankt
Geplaatst: za 12 aug, 2006 13:39
door Teunie
keesie schreef:he Teunie,
hoe is de passing tov splining N-duro en de wielnaven en tandwiel-en remschijf hub, is die net zo strak als origineel? dus nauwelijks speling voordat de moer wordt aangedraaid?
ik heb zelf andere aftermarket as en daar zit naar mijn mening teveel "losse" speling op.
bedankt
Oei daar vraag je me wat.
Ik heb eigenlijk als een idioot alles vast gedraaid om snel te kunnen rijden
Als ik de kans krijg zal ik het voor je checken.
Geplaatst: za 12 aug, 2006 14:22
door bertmat
Hallo,
als ik zo vrij mag zijn plaats ik hier een korte reactie op de vraag van Keesie.
De pasvorm van de hubs, sprocket holder en brake disc holder zijn volgens mij perfect! (licht klemmende passing)
Bij Lonestar bijvoorbeeld heb je verschillende bussen tussen de as en de hub (om verschillende breedtes te kunnen instellen).
Dit systeem is volgens mij gedoemd om los te komen! (eens de hub los is geweest zit inderdaad speling op de splines, enige remedie is nieuwe as en hubs)
Bij de N-Duro worden de hubs rechtstreeks tegen de as aangespannen! (is nog nooit losgekomen)
Dit is gewoon een uiteenzetting van wat mijn ervaringen zijn, ik ken niet alle assen op de markt, waarschijnlijk zijn er andere merken dan N-Duro die gelijkwaardige kwaliteit leveren.
Groeten, Bert.
Geplaatst: za 12 aug, 2006 16:27
door peet #77
in derdaad dit had ik bij mijn Z ook voor deze kwamen altijd los iedere week was het aanspannen want ze zaten los nochtans ik deze zeer hard aanspande