ongelovelijk veel geluk gehad vandaag!

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
superjetfactory
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door superjetfactory »

het was maar een woord spelingkje vandaar de zes wielen ..over onverantwoord gesproken ... rijden zonder nerf bars :wink: :wink: :wink: :wink: .. das pas onverantwoordelijk... :afgestudeerd:

ik denk dat als we iedereen op hun donder moeten geven die eens een keer over de schreef is gegaan met een onverzekerde quad dan moeten we IEDEREEN hier even de les moeten lezen . :x :x :x
ik rijd pas 17 jaar en heb er al heel wat meegemaakt

das het mooie van jong zijn ...dingen doen waar je naderhand pas over na gaat denken

ben vroeger een keer of 10 aangehouden en nooit een bekeuring gehad als je maar netjes blijft ..het zijn ook maar mensen .

het is voor hun ook geen pretje om jou :lol: :lol: :lol: pret :lol: :lol: :lol: te zien hebben met een quad waar hun jaren van gedroomd hebben ...

tip : zorg dat je de eerste twee minuten door komt met :engel: :engel: glimlachen dan valt het wel mee ... en oh ja beloven dat je het nooooit meer zal doen .. :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel: :engel:
het gaat er niet om wat je aantrekt ...
het gaat erom wat je uittrekt...
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

veel geluk da's waar.

toen ik nog in zandvoort woonde met mn supersnelle ( :) ) yamaha badger (lol) ging ik altijd naar het circuit.

ik reed, alhoewel het onverantwoordelijk is, over de weg (toch maar een kleine 100m) naar het strand, van het strand nog een keer 100m naar het circuit.

----

op 1 dag ging ik met mn maat (hij had een suzuki LT80) weer eens naar het circuit, moesten eerst even tanken.

we rijden van het strand naar boven, stappen af, duwen de quad over de boulevard (contact sleutel eruit), tanken wat benzine, nemen een redbull en vervolgens duwen we de quads terug naar het strand (legaal om de rijden tussen september en februari, het was ergens in october/november ofzo). nog steeds het contact eruit natuurlijk.

opeens ziet mn maat een politie auto, doet zn sluetel in contact, start en rijd volgas over het boulevard tussen tientallen mensen weg ( :afgestudeerd: :? :verymad: ). vanuit het niets zie ik meerdere politie komen GELIJK!

ik doe dus slim, duw gewoon door, alsof er niets aan de hand is. laat de quad naar beneden rollen (ik zit er op) en toen ik op het strand was quad gestart en naar huis gereden (via de langste weg om meest veilig te zijn).

toen ik thuis was belde ik mn maat op, hij was gepakt, vader erbij, politie enzo lol.

hij kreeg alleen een waarschuwing volgens mij, kan niet meer goed herinneren. veel geluk dat wel.

zn vader daarentegen was nie zo blij met em :dag: .

tot en met deze dag vraag ik me nog steeds af waarom ie zo weg reed, we hadden duidelijk afgepsroken geen fratsen als dit uithalen lol. we deden dit vaker, ik ook zelf alleen/met iemand anders en tientallen keren de politie gezien...ze zijden geen woord, kreeg zelfs duimen vanwegen gedrag?!
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Plaats reactie