ongelovelijk veel geluk gehad vandaag!

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

ongelovelijk veel geluk gehad vandaag!

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Vandaag heb ik ongelovelijk veel geluk gehad, mijn maat van 19 wou zijn quad op internet zetten, hij woont iets verder dan mij. aangezien hij de camera niet bij huis had omdat zijn ouders op vakantie zijn en die hem mee hadden, hadden we besloten om bij ons fotos te maken. We waren met zijn 3en, en ik had nog een vriend bij me, dus hadden we besloten dat ik op de quad naar mijn huis reed, en hun met de auto achter mij aankwamen. Ik ben 14, en woon aan een redelijk drukke straat, en de quad had geen kenteken niets, en je raad het al, ik reed de straat in, en ik zag ze al, 3 MOTORAGENTEN! ik rijd mijn oprit op met de hoop dat ze verder zou rijden, maar ze draaiden allemaal het oprit op. mijn maat was ook net geariveerd. Hij vroeg hoe oud ik was, en of hij van mij was. alles uitgelegd, en dat we hem net op internet wouden zetten. we hebben ons er onderheen kunnen praten, en bleef bij een waarschuwing. wel echt schrikken omdat de quad van mijn maat was en bang dat ze hem af zouden pakken!
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Re: ongelovelijk veel geluk gehad vandaag!

Bericht door mr. »

zo heb je geluk me gehad :o
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
leon-180pk
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door leon-180pk »

toen ik mijn plak van mijn quad nog niet had,dan reed ik rond met het nummerplaat van mijn auto.
moesten ze mij gestekt hebben...
t'zou ook niet mijn beste dag zijn geweest. :duivel2:
Afbeelding
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

ik was echt wel bang dat ze de quad van mn maat mee namen, kon ik die dokken :cry:
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light

RHINO 660
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Mooi RIJVERHAAL :applaus:
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

hesselink schreef:ik was echt wel bang dat ze de quad van mn maat mee namen, kon ik die dokken :cry:
iemand van 19 die zijn quad laat besturen OP DE OPENBARE WEG door een 14 jarige, noem ik niet bepaalt, iemand met verstand!
de politie doet ook maar zen werk, en moest ik die politie-man geweest zijn, dan had je een bekeuring gehad van me... je bent 14, hebt geen rijbewijs... die politie is nog niets! --> je had maar 'ns iemand moeten omver rijden, dan zul je 't wel geweten hebben.
Pure adrenaline attached with a license plate !
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

ik ken dat je denkt altijd "het zou maar eens moeten lukken"...
heb ook eens ferm geluk gehad door eens 100 m zonder helm te rijden, combie stond er al hoor. gelukkig ook een waarschuwing :D
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Franky schreef:
hesselink schreef:ik was echt wel bang dat ze de quad van mn maat mee namen, kon ik die dokken :cry:
iemand van 19 die zijn quad laat besturen OP DE OPENBARE WEG door een 14 jarige, noem ik niet bepaalt, iemand met verstand!
de politie doet ook maar zen werk, en moest ik die politie-man geweest zijn, dan had je een bekeuring gehad van me... je bent 14, hebt geen rijbewijs... die politie is nog niets! --> je had maar 'ns iemand moeten omver rijden, dan zul je 't wel geweten hebben.
Ja oke aan de ene kant heb je ook wel gelijk, maar ik rij daar eigenlijk nooit, met mijn eigen quad ben ik daar nog nooit geweest want die staat op het bedrijf en dat is helemaal achteraf daar rijden we altijd...Maar je zult altijd zien, op die kleine stukjes krijg je het :)
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light

RHINO 660
craptor
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door craptor »

je had over ze heen moeten rijden :knikduim:
Tom61
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tom61 »

jah dat had je beter kunnen doen was je meteen van ze af geweest :wink: *** politie
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Wat een mazzel.

Tja ik heb eerlijk gezegd ook zovaak zonder rijbewijs gereden, zelfs net mn yamaha breezer 10 km gereden met mn pa en zn Polaris Phoenix ervoor.

Maarja binnenkort hoop ik mn bromficaat te halen ben ik af van dat stiekeme gedoe.
YAMAHA BREEZE 125cc
bulletjeh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bulletjeh »

3 politie motoren? zoveel hebben we er hier niet eens:P pfff
gutte
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door gutte »

ze kwamen dus bij jou op het oprit zeiken,ze hadden niks kunnen doen want op jou eigendom doe je wat jij wil tenzij ze het gefilmd hadden dat jij er mee reed.
Heb dit ooit meegemaakt met een auto stond op de oprit van een garage voor te maken en ik had geen legale uitlaat en ze hadden mij een bekeuring gegeven op de oprit van die garage,heb ik wel even laten voorkomen en heb ik ook gewonnen,op privéterein hebben ze niks te klooien.
:punk:
superjetfactory
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door superjetfactory »

kunnen ze wel .. met 6 wielen ...14 jaar ...aanpakken . hebben ze niks beter te doen ? los liever die diefstallen op .
quad gewoon prive terrein op rijden en naar binnen gaan . kunnen ze hoogstens een bekeuring uit schrijven maar afpakken helaas pindakaas . alleen op de openbare weg ..
het gaat er niet om wat je aantrekt ...
het gaat erom wat je uittrekt...
FUBAR
Quadrider
Quadrider

Bericht door FUBAR »

@ Gutte: daar kan je het wel eens mis hebben, in België hoeft zoiets helemaal niet op video te staan...Qua verkeer is het zo dat de vaststelling van de politie-agent voor waar wordt aangenomen tot de overtreder het tegendeel kan bewijzen (dit is niet zo met strafrechtelijke zaken, zoals diefstal, hier is de verdachte onschuldig zolang zijn schuld niet bewezen is)...dus als ze je hebben zien rijden, is dat hun vaststelling...Wel een moeilijker is het wanneer je inderdaad op privé-terrein staat, dit is een lastig geval, maar voel je niet te zeker, ook daar kan de politie (op een wettige manier) een mouw aanpassen...

@ Superjetfactory: ook voor jou, zie boven, dit is zo voor België, Nederland weet ik niet...Persoonlijk vind ik die commentaar van jou een beetje kortzichtig...Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar de politie heeft nu eenmaal verschillende taken, daarbij hoort ook het vaststellen van verkeersovertredingen, zoiets kunnen ze niet zomaar laten voorbijgaan. Of iemand nu 14 is of ouder, je moet je maar aan de regels houden, eerlijk duurt het langst...Wie zijn g a t verbrand, moet op de blaren zitten!...Je moet je niet zo druk maken "kunnen ze wel..." Ze hebben het zo gelaten... :wink:

@ Yamaha Grizzly 700: Je had een hoop miserie kunnen hebben. Ikzelf vind wat je gedaan hebt niet verantwoord, als is het voor een klein stukje, je ziet wel...Je mag blij zijn dat ze het zo gelaten hebben. Ik zou niet graag een ongeval gehad hebben met jou, je verzekering zou zich teruggetrokken hebben, en wie zal dan voor de kosten opdraaien?
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
Plaats reactie