verkiezingen

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)

op wie stem ik ?

Vlaams Belang
32
52%
CD&V
9
15%
VLD
18
29%
Groen!
2
3%
SPA
0
Geen stemmen
NVA
1
2%

Totaal aantal stemmen: 62

Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja maar ik geloof ook niet in Bos aan de macht hier, die vent heeft jaren de hele tijd alleen maar overal commentaar op gehad. Wilders heeft veel standpunten waar ik me mee in kan stemmen maar ook niet alles.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Daar denkt Wilders mee te gaan scoren, van die dingen waarvan de meeste mensen denken: waaauw die gast is goooeehooeed!
Ik ken z'n programma niet helemaal, maar volgens mij slaat het nergens op. Alleen het haar van die vent al :braak:

Afbeelding

Mozart zou er jaloers op zijn geweest.

Maaaar je hebt gelijk, Woutertje Windvaan Bos moeten we ook niet hebben, al heeft hij best wel goede punten. Zo hebben ze allemaal wel iets goeds, maar ook weer iets slechts.

Beetje teveel NL politiek geouwehoer, sorry. Terug on zie topiek.
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

jaa maar ralph jij zou toch net als ik ook op de nvd stemmen :lol:

http://www.pnvd.nl/
CustomCoatingsHelvoirt
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door KrisZ400 »

@alfa: Welke andere partij? Geen enkele partij die nu iets te zeggen heeft of die iets te zeggen zullen krijgen durft hun mond open doen over de vreemdelingen problematiek, gewoon schrik om bestempeld te worden als racist. OK, het vlaams belang heeft zijn mindere punten dat weet ik ook, maar DAT zijn punten die er toch nooit door zullen komen omdat het VB nooit alleen de macht zal hebben. Ze moeten gewoon eens kunnen meedoen. In ieder geval mijn stem hebben ze en nog vele andere, wedden dat de personen wie hun quad gestolen is door "bruin" er ook op stemmen. Je hoort tegenwoordig niks andere meer over gestolen quads en tot nu toe heb ik nog niks anders gehoord dan dat het door zogenaamde voor 100% ingeburgerde buitenlanders is gedaan.
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Inderdaad, PNVD heeft wel het beste programma :mrgreen:
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Ik vind het toch ook niet kunnen dat homo's mogen trouwen, velen vinden het niet erg.

Maar eens ze mogen trouwen vragen ze om een kind te adopteren en wa zullen ze nog allemaal vragen?
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

Kortvrint schreef:Ik vind het toch ook niet kunnen dat homo's mogen trouwen, velen vinden het niet erg.

Maar eens ze mogen trouwen vragen ze om een kind te adopteren en wa zullen ze nog allemaal vragen?
ja, en voor het pesten ook, als het kind dan op school zit zullen ze hem waarschijnlijk daarmee zitten te pesten., alle dat is wat ik er over denk.
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

En van wat soort zouden de minderjarigen zijn die in Antwerpen betrapt werden terwijl ze een auto probeerden te stelen en waarvan de oudste amper 13 is met reeds 44 PV's achter zijn naam?! :x
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Kortvrint schreef:Ik vind het toch ook niet kunnen dat homo's mogen trouwen, velen vinden het niet erg.

Engerd, jij zit zeker iedere zondag vooraan bij de pastoor?
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Dit is een perfect voorbeeld van een vervuild en makkelijk manipuleerbaar verstand. Homo's zijn meestal nog betere ouders dan hetero koppels... Grow up man, en volg de evolutie! Veel kans dat je binnen een jaar of 5 zelf homo bent! Niets mis met die mensen!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Amen.
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Skicks schreef:

Dit is een perfect voorbeeld van een vervuild en makkelijk manipuleerbaar verstand. Homo's zijn meestal nog betere ouders dan hetero koppels... Grow up man, en volg de evolutie! Veel kans dat je binnen een jaar of 5 zelf homo bent! Niets mis met die mensen!
vind het toch ook niet kunnen hoor , homo of lesbiennes die een kind opvoeden :shock:
is tegen de natuur , en zeg niet dat de apen elkander ook neuken want da krijg je in de gevangenis ook door gebrek aan vrouwen :lol: :lol: :lol:
het is wel zo denk ik dat het vlaams belang als oppositie volgens mij meer bereikt dan in een regerende coalitie :!:
maar in een wedstrijd voelen rijders zich ook niet lekker denk ik dat ze steeds de drijvende veer zijn achter hun winnende teamgenoot alhoewel ze gedeeltijlijk meewinnen .
het vlaams belang is een goede motivator als oppositie om wat gedaan te krijgen binnen de huidige coalitie :)
wil ze ook wel eens zien winnen met een ultieme meerderheid maar ik vrees dat het de partij geen goed zal doen , regeren kunnen ze dan toch niet doen met zoveel tegenwind van de rest :?
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je dat soort dingen denkt moet jij je eens na laten kijken door een psycholoog. Alsof homo of lesbie stellen geen goede ouders kunnen zijn, je moest eens weten hoeveel hetero stellen slechte ouders zijn, slaan hun kind, verwaarlozen het, sexueel misbruik, etc...

Het maakt niet uit wie het kind opvoed, het gaat er om dat het goed gebeurt en dan maakt het niet uit of het een lesbie of homo stel is, die kunnen dat ook goed (zoals gezegd vaak nog beter). Mocht je soms denken dat het kind dan ook lesbie of homo wordt, dan heb je het helemaal mis en moet je terug naar de middeleeuwen.
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

Mja ik vind dit een heel moeilijk thema. Ik ben er zelf nog niet eens uitgeraakt, en weet dus eigenlijk niet wat ik hiervan moet denken.
Wat wel is, is dat er natuurlijk gezien aan homo's al 1 iets meer scheelt dan aan hetero's die een bepaalde mening over homohuwelijken hebben. Eat that! :mrgreen:
@Skicks: het is logisch dat homo-ouders vaak betere ouders zijn dan de hetero-ouders, omdat de kritiek al zo groot is dat je een verdomd goed overtuigd en gemotiveerd ouder moet zijn.

Moeilijk moeilijk moeilijk. Het thema "vreemdelingen" daarentegen vind ik heel simpel :mrgreen:

Wat vinden we van een "vergunning tot het voorhanden hebben van kinderen"? Hiermee begin ik mijn politieke carriere :D
White LTZ-450 - powered by MSD -
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Ralph schreef:Als je dat soort dingen denkt moet jij je eens na laten kijken door een psycholoog. Alsof homo of lesbie stellen geen goede ouders kunnen zijn, je moest eens weten hoeveel hetero stellen slechte ouders zijn, slaan hun kind, verwaarlozen het, *** misbruik, etc...

Het maakt niet uit wie het kind opvoed, het gaat er om dat het goed gebeurt en dan maakt het niet uit of het een lesbie of homo stel is, die kunnen dat ook goed (zoals gezegd vaak nog beter). Mocht je soms denken dat het kind dan ook lesbie of homo wordt, dan heb je het helemaal mis en moet je terug naar de middeleeuwen.
heb nooit beweerd dat er geen hetero stellen zijn die geen slechte ouders zijn :roll:
je moet je maar eens voorstellen dat je 2 papas of mamas hebt wat een impact dit op je zou hebben , dit is uiteraard ook niet de enige uitkomst maar merendeel zullen zulke kinderen moeilijker meekunnen in de maatschapij :cry: (pesterijen enz...)
gun die mensen ook wel iets hoor maar meestal brengt dit toch ernstige nadelen mee voor de kinderen :|
hier moet men denken in het belang van het kind :!:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie