verkiezingen
verkiezingen
naar aanleiding van de uitlatingen in sharky zijn gestolen topic over vreemdelingen was ik wel eens benieuwd op wat jullie stemmen op 8 oktober :?commentaar waarom jouw voorkeur naar een bepaalde partij gaat mag maar hoeft uiteraard niet
als ik nog meer partijen moet toevoegen in de poll , laat het weten
spijtig genoeg is dit uiteraard enkel voor de belgen onder ons
als ik nog meer partijen moet toevoegen in de poll , laat het weten
spijtig genoeg is dit uiteraard enkel voor de belgen onder ons
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik mag nog niet stemmen
cvp= CD&V
Je hebt ook nog de SP.A en de NVA
cvp= CD&V
Je hebt ook nog de SP.A en de NVA
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
Hier is zelfs iemand die op groen gaat stemmen
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quad Master
- Contacteer:
KrisZ400 schreef:Hier is zelfs iemand die op groen gaat stemmen
wie is
da ?
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
-
- Quad Master
-
- Quad Master
- Contacteer:
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
-
- Quadracer
de groen de vuil idioten , dan is het nog minder quad rijden
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
nu zeggen er wel veel dat ze op vlaams belang stemmen! zouden ze dat ook in de werkelijkheid doen!
Ik vind ook wel dat ze iets mogen doen aan het vreemdelingenbeleid maar daarom stem ik nog niet op vlaams belang, ze geraken toch nooit in het parlement, ze zullen altijd opositie blijven (is mss nog beste)!
Ik ben rasechte blauwe, zoals zovele hier in de gemeente, hoe dat komt, tja schoon kleur maar de achtergrond is wel iets schoner als da groen kleurtje
Ik vind ook wel dat ze iets mogen doen aan het vreemdelingenbeleid maar daarom stem ik nog niet op vlaams belang, ze geraken toch nooit in het parlement, ze zullen altijd opositie blijven (is mss nog beste)!
Ik ben rasechte blauwe, zoals zovele hier in de gemeente, hoe dat komt, tja schoon kleur maar de achtergrond is wel iets schoner als da groen kleurtje
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
het meest triestige van de vlaams belang discusie die elke verkiezing terugkomt is dat ze die mensen gewoon boycottenZJORS schreef:nu zeggen er wel veel dat ze op vlaams belang stemmen! zouden ze dat ook in de werkelijkheid doen!
de meest ondemocratische keuze
geef ze toch eens een kans , als ze er niks van bakken is het snel gedaan , dat weet iedereen
maar uiteraard zitten er heel wat mensen te bibberen dat het hier dan een politiestaat word
nogmaals gaan we zien wat het cordon sanitair teweegbrengt
De meesten zien maar één ding als ze "vlaams belang" horen...
En dat is vreemdelingen buiten...
Maar ze hebben véél meer standpunten, lees hun grondbeginselen maar eens..
bijv.
- De eerste en belangrijkste kern van de samenleving is het traditionele gezin, waarvan de waarde maatschappelijk erkend en gewaarborgd wordt door het huwelijk tussen man en vrouw.
Dit wil dus zeggen dat ze tegen homo's enzo zijn, en dat de huwelijken en samenlevingscontracten zoals het nu is NIET kan voor hun.
- De partij is evenwel erg terughoudend en kritisch ten opzichte van de Europese Unie met haar bureaucratie en...
Geen europese unie dus? dus geen Euro, enz, terug naar de belgische frank...
- De partij strijdt voor een onafhankelijk Vlaanderen. Dit betekent dat het einddoel de ontbinding is van de Belgische staatsstructuur en de stichting van een onafhankelijke Vlaamse staat.
Belgie is zo al zo klein, wat willen ze dat nog gaan opsplitsen, dan schiet er nix meer over, en hebben we hélemaal geen inspraak meer...
Kijk, mij interesseert dien hele politiek totaal nix, maar iedereen ziet maar een héél klein deel van het geheel, ik denk dat zo goed als niemand van de 'vlaams belang' stemmers hun hele programma al gelezen heeft... Ik raad jullie toch eens aan van dat te doen.. http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21
Hierdoor zal ik ook NIET op het vlaams belang stemmen, ik kan met één of een paar punten overeen komen, maar hun algemene visie is niet echt om over haar huis te schrijven...
Er zijn genoeg andere partijen die de vreemdelingen-kwestie ook willen aanpakken, maar daarbij nog een realischische visie hebben over de rest...
DAT zijn partijen waar we in de PRAKTIJK iets aan hebben, niet een partij die houd van extremen, en van keet schoppen.
Ik hou trouwens niet van politiek geladen discussies, maar las er toch over gezeverd wordt, hoop ik dat degenen die er aan meedoen een beetje weten waarover ze praten...
En dat is vreemdelingen buiten...
Maar ze hebben véél meer standpunten, lees hun grondbeginselen maar eens..
bijv.
- De eerste en belangrijkste kern van de samenleving is het traditionele gezin, waarvan de waarde maatschappelijk erkend en gewaarborgd wordt door het huwelijk tussen man en vrouw.
Dit wil dus zeggen dat ze tegen homo's enzo zijn, en dat de huwelijken en samenlevingscontracten zoals het nu is NIET kan voor hun.
- De partij is evenwel erg terughoudend en kritisch ten opzichte van de Europese Unie met haar bureaucratie en...
Geen europese unie dus? dus geen Euro, enz, terug naar de belgische frank...
- De partij strijdt voor een onafhankelijk Vlaanderen. Dit betekent dat het einddoel de ontbinding is van de Belgische staatsstructuur en de stichting van een onafhankelijke Vlaamse staat.
Belgie is zo al zo klein, wat willen ze dat nog gaan opsplitsen, dan schiet er nix meer over, en hebben we hélemaal geen inspraak meer...
Kijk, mij interesseert dien hele politiek totaal nix, maar iedereen ziet maar een héél klein deel van het geheel, ik denk dat zo goed als niemand van de 'vlaams belang' stemmers hun hele programma al gelezen heeft... Ik raad jullie toch eens aan van dat te doen.. http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21
Hierdoor zal ik ook NIET op het vlaams belang stemmen, ik kan met één of een paar punten overeen komen, maar hun algemene visie is niet echt om over haar huis te schrijven...
Er zijn genoeg andere partijen die de vreemdelingen-kwestie ook willen aanpakken, maar daarbij nog een realischische visie hebben over de rest...
DAT zijn partijen waar we in de PRAKTIJK iets aan hebben, niet een partij die houd van extremen, en van keet schoppen.
Ik hou trouwens niet van politiek geladen discussies, maar las er toch over gezeverd wordt, hoop ik dat degenen die er aan meedoen een beetje weten waarover ze praten...